Nyt on tärkeästä asiasta kyse!!!!!!!
Mistä saa tähänaikaan vuodesta pihatonttuja? Ennen sai säästöpörssistä, mutta löysin sieltäkin vain yhden. Mun mielestä on junttia pitää vaan yhtä tonttua pihassa ja antaa sen kuva, ettei ole varaa ostaa enempää. Sitäpaitsi tontunkin kannalta on parempi, että on useampi. Mikään ei ole niin masentavaa, kuin yksinäinen tonttu! Meillä on kuitenkin niin monta hehtaaria pihamaata, että sinne mahtuu tonttu perheineen. Mistä olette hankkineet tonttunne? Naapurilla oli 25, mutta ilmeisesti haluaa olla ainoa, olla on hulppea tonttuarmeija, koska ei paljastanut, mistä hankki ne. Meillä on menossa pihakisa. Jouluna oli sama juttu. Kilpailtiin kumman pihalla kiertää eniten erivärisiä valoköysiä! Kyllä siinä naapurit pällistelivät selvästi katkerina, kun hekottelivat hermostuksissaan. Kyllä mä ne tontutkin löydän..teidän avulla tai sitten palkkaan yksityisetsivän. Mun miehellä on meinaa kukkarossa 150 egee...Repikää siitä. Sain viime kesänäkin ostaa 200 egellä mitä halusin ja ostin koko rahalla hattuja!
Kommentit (8)
Puutarhakasveja ja -tarvikkeita myyvät liikkeet? Mä taidan kyllä tehdä susta ilmoituksen http: //www. freethegnomes. com/ ;)))
Mutta täällä päin on ollut puutarhakaupoissa sellaisia ihania bambipatsaita ja sitten sellaisia antiikin patsaiden muovisia jäjitelmiä. Mitä, jos menisit niihin puutarhakauppoihin siellä teillä päin ja katsoisit, jos semmoisia löytyisi. Naapuri olisi varmaan ihan sika kade ja tukehtuisi harmiinsa!
Katos kun naapurit on muuten kateellisia, kun mun mies on porostaja. Meillä porotalous kukoistaa. Siitä saa hyvät rahat! Ja mun mies on muutenkin ihanampi kuin naapurilla. Harrastetaan porotalouden lisäks yhdessä mm. sauvottelua! Sauvakävelyllä mun mies on lihaksensa hankkinutkin! Ja meillä on samanlaiset umbron vihreelilat verkkarit aina kun mennä viuhdotaan. Markka-aikana oli ihan sika kalliit. Arvatkaa pal saatais huutiksesta! Nyt täytyy saada lisää vinkkejä puutarhaan. Naapuri näkyi pyllistelevän tonttujensa kimpussa. Pesee ja kiillottaa alvariinsa. Kehtas viel valittaa että meiän porot olis paskonu niitten pihamaalle. meiän opetetut porothan ei niitten haisevalle pihalle menis vaikka maksettais.
Sun naapurit kuulostaa kyllä tosi törkeiltä! Anna mä arvaan, ne käyttää neljäntuulenhattua vaikka eivät oo edes aitoja lappalaisia?
Oikein komea poikue tuli tolle Mielikille ja Kikkareelle. Voisin vaikka nimetä tontutkin niiden mukaan. Jos naapuri ei ostanu lähiputiikeista aikkia. Voisin tietty tilata niitä kauppoihin. Saadaan aina kauheen hyvää palvelua, koska laitetaan umbrot kun asioille kipastaan. Kattovat myyjätkin, että noi vasta rikkaita on! Ja mulla on joka kerta eri hattu.
Muuttivat sammatista ja ovat niin stadilaisia ja silti neljäntuulen lakit ja loordin paidat päällä!
Siis mistä sun mies on sellaset rahat saanu?! Jos niitä tonttuja ei ala löytymään, niin voithan pyytää miestä vuolemaan puusta sellasia tappeja pihalle. Laitat pölkkyjen päälle vaan ne viime kesänä ostetut hatut ja sanot naapurille et teidän tontuilla on kesähatut päässä. Eiköhän naapurin tonttuarmeija kalepene niitten rinnalla, onhan kesähatut paljon muodikkaampia kun ne tonttujen suipot pipot.