Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivatulehdus, varsinkin seksin jälkeen

Vierailija
14.12.2019 |

Otsikossa se. Toistuu aina vain. Mitä ihmettä tälle voi tehdä?
Vai voiko se kenties olla muuta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sulle ja muille kullanarvoisen neuvon, jolla pääsin kaikista vaivoista. Seksin jälkeen pesu vedellä ja emättimeen laitetaan mahdollisimman syvälle Vagisan maitohappokapseli vai supoksiko sitä nimitetään. Siihen loppui minulla vuosien vaivat. Tarvitset kevyen siteen tai vähintään pikkuhousunsuojan, koska se vuotaa vähän supon sulaessa ruumiinlämmössä.

Vierailija
2/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin yleistä kun paljaalla touhutaan aina eri partnerin kanssa. Mitä jos yrittäisit vähän vakiintua ja pitäisit vaikka ensi alkuun vain yhden kumppanin, jonka kanssa paljaalla harrastatte seksiä. Muiden kanssa kumi.

Nimimerkillä Tinder-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Ette sovi yhteen.

Vierailija
4/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan sulle ja muille kullanarvoisen neuvon, jolla pääsin kaikista vaivoista. Seksin jälkeen pesu vedellä ja emättimeen laitetaan mahdollisimman syvälle Vagisan maitohappokapseli vai supoksiko sitä nimitetään. Siihen loppui minulla vuosien vaivat. Tarvitset kevyen siteen tai vähintään pikkuhousunsuojan, koska se vuotaa vähän supon sulaessa ruumiinlämmössä.

Miksi alapeukutat?

Maitohappobakteeri tasapainottaa emättimen bakteerikantaa ja pitää sen sille oikeana.

Vierailija
5/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvin yleistä kun paljaalla touhutaan aina eri partnerin kanssa. Mitä jos yrittäisit vähän vakiintua ja pitäisit vaikka ensi alkuun vain yhden kumppanin, jonka kanssa paljaalla harrastatte seksiä. Muiden kanssa kumi.

Nimimerkillä Tinder-nainen

Aikamoiset olettamukset. Minulla (en ole ap) alkoi hiivatulehdukset vasta kun saman partnerin kanssa oli yhteistä taivalta jo 9v takana, kaksi lasta ja tuorehko hormonikierukka. Oletan vaivan liittyvän itselläni kierukkaan ja gynekin vahvisti, että kierukan aiheuttamat vuodot altistavat hiivalle. Eikä ole väliä, onko touhussa mukana kumi vai ei, kävi pesulla tai ei, ei ainakaan itselläni ole ollut vaikutusta.

Vierailija
6/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutat?

Maitohappobakteeri tasapainottaa emättimen bakteerikantaa ja pitää sen sille oikeana.

Sen vuoksi alapeukku koska tuollaisia konsteja ei tarvita jos ei olla koko ajan eri kumppanin kanssa paljaalla touhuamassa. Tämä tietenkin koskee myös miehiä.

Tinder-nainen

Vierailija
7/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutat?

Sen vuoksi alapeukku koska tuollaisia konsteja ei tarvita jos ei olla koko ajan eri kumppanin kanssa paljaalla touhuamassa. Tämä tietenkin koskee myös miehiä.

Tinder-nainen

Arvoisa Tinder-nainen. Olen ollut saman kumppanin kanssa 20 vuotta ja vaiva alkoi, kun tuli tiettyjä muutoksia esivaihdevuosien aikana. Sain suuren avun noista maitohappobakteereista ja vaiva hävisi kokonaan. Joka seksikerran jälkeen tuo emätinkapseli sisään ja mitään hiivaa tai virtsiksen tunnetta ei tule.

Vierailija
8/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain aviomies kyseessä. Tämän vinkin arvo 0. 🤷‍♀️

Jaa ennemmin vaikka "kuinka käräytää petollinen aviomies"

Mutta hiiva ei ole sukupuolitauti, jotain jotain muuta sieltä todennäköisesti ennemmin löytyisi

Vierailija
9/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hiiva ei ole sukupuolitauti, jotain jotain muuta sieltä todennäköisesti ennemmin löytyisi

Minunkun kaverilla on aviomies, joka vaimonsa tietämättä uittaa moloaan joka reiässä. Vaimolla koko ajan hiivaa ym.

Ei usko, että ukko kuksii kaikkea liikkuvaa.

Vierailija
10/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivahoito pitää myös miehen saada, jos se ei tule naapurin rouvalta aina uudelleen.

Vierailija
11/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole väittänytkään että se olisi sp-tauti. Mutta se tarttuu juuri suojaamattomassa yhdynnässä. Ja jos kumppaneita on useita, niin se tulee uudestaan aina. Tietoa ja kokemusta on.

Tinder-nainen

Vierailija
12/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiivasyndrooma ja tulehduksia alituiseen. Ei edes vaadi seksiä että tulehdus tulee. Tehokkain hoito minulla tähän saakka ovat olleet boorihappokapselit. Esim. Ebaysta tai amazonista saa tilattua. Aktiivisen tulehduksen ollessa päällä 1 kapseli joka yöksi sisään ja ylläpitohoitona esim.joka toinen yö. Ap.n tapauksessa tekisin ennen ja jälkeen seksin pesun ja laittaisin seksin jälkeen kapselin sisään.

Vierailija
15/15 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hiivasyndrooma ja tulehduksia alituiseen. Ei edes vaadi seksiä että tulehdus tulee. Tehokkain hoito minulla tähän saakka ovat olleet boorihappokapselit. Esim. Ebaysta tai amazonista saa tilattua. Aktiivisen tulehduksen ollessa päällä 1 kapseli joka yöksi sisään ja ylläpitohoitona esim.joka toinen yö. Ap.n tapauksessa tekisin ennen ja jälkeen seksin pesun ja laittaisin seksin jälkeen kapselin sisään.

Kai tiedostat boorihapon riskit? Paljon mieluummin turvallisia vagisan-kapseleita tai -voidetta seksin jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä