Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen millaista on saada ruma lapsi komean miehen kanssa?

Vierailija
14.12.2019 |

Niin, vaikka toiveina oli, että kerta rykäisy komean alphauroon kanssa tuottaisi ideaalisia jälkeläisiä, niin mitäs sitten kun tulee ruma lapsi? Vihaatteko häntä koko elämän ajan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppäs tuota asiaa Demi Moorelta. Kolmekin rumaa lasta, vaikka isä on Bruce Willis.

Vierailija
2/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä isän ulkonäöllä ole tässä tapauksessa mitään väliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, jos postinkantaja on ruma.

Vierailija
4/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma lapsi tullut äitiinsä?

Vierailija
5/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyppäs tuota asiaa Demi Moorelta. Kolmekin rumaa lasta, vaikka isä on Bruce Willis.

Raaka kommentti, mutta totta. Olen ihmetellyt että miten tuossa on voinut noin käydä.

Vierailija
6/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raaka kommentti, mutta totta. Olen ihmetellyt että miten tuossa on voinut noin käydä.

Aika moni on ihmetellyt sitä samaa, jopa he itse jossain haastattelussa.

Vierailija
7/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat piirteet eivät aina näytäkään tytön kasvoissa hyvältä.

Vierailija
8/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se Ashton Kutcherin veli?

Vierailija
9/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Isä kuitenkin ON Bruce Willis. 😆

Vierailija
10/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Sain kauniin lapsen ruman miehen kanssa. Myöhemmin avioiduin komean miehen kanssa, muttei hankittu lisää lapsia.

Vierailija
11/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa....itse sain "missilapsen" ruman miehen kanssa

Vierailija
12/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Isä kuitenkin ON Bruce Willis. 😆

Willis ei ole mitenkään poikkeuksellisen komea mies, tavis minusta ilman tähtipölyään.

Vierailija
13/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taineet tyttäret käydä leikeltävinä, kun katsoo nykykuvia. Leukaoperaatioita ym. tehty.

Vierailija
14/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi rumempi kauniissa sisarusparvessa riittää siihen että halutaan päästä eroon. 

Vierailija
15/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo Kaarina Kivilahden tyttäret missikisoista pärjää

Vierailija
16/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti, 6-viikkoisella lapsella on piirteet joita itsessäni vihaan, viirusilmät, raskaat luomet ja leveä nenä. Olen saanut lukemattomia kommentteja, että lapsi näyttää ihan minulta. Silti se on ihan mahdottoman kaunis lapsi ja ainoa piirre, joka voisi olla kauniimpi, on se että poika on toistaiseksi lähes kalju. Voisiko lapsi edes olla oman äidin silmissä ruma?

Vierailija
17/17 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti, 6-viikkoisella lapsella on piirteet joita itsessäni vihaan, viirusilmät, raskaat luomet ja leveä nenä. Olen saanut lukemattomia kommentteja, että lapsi näyttää ihan minulta. Silti se on ihan mahdottoman kaunis lapsi ja ainoa piirre, joka voisi olla kauniimpi, on se että poika on toistaiseksi lähes kalju. Voisiko lapsi edes olla oman äidin silmissä ruma?

-voi jeesus. :DDD 6 viikkoinen lapsi... siis lapset muuttuu etenki ton ikäset. Esim ite oon aivan eri näköinen ku sillon ku olin 1 vuotta. :'DD aika turhaa huolehtia 6 viikkoisen ulkonäköä.. :/

Esimerkiks jos mua katto joskus 1-3 vuotiaana, olis luullu että musta tulee sellanen ponteva,, kaljupää. Mut mulle tuliki paksut hiukset ja kokonaisuudessaan enemmän siro nainen ku roteva nainen. :D Ei ihminen oo aikuisena sellanen kun vauvat on...