Mies tulistui niin, että SYLKEÄ lensi suusta nähdessään mensurätin keittiön roskiksessa!
Hän sanoi, että miltei oksensi nähtyään verisen mensurättini roskiksessa päällimmäisenä. Huh, huh. Hänen mielestään, minun pitäisi MYLLERTÄÄ roskis siten, että rätti ei näy. Sanoin: etkö kestä luonnonlakeja? Mensut on normaalijuttu. Hän paukautti makkariin oven kiinni lähtiessään! 😀
Temper, temper! 😂
Kommentit (36)
Eikö teillä ole roskista vessassa noita varten? Minulla on. Heti kun tähän mieheni taloon muutin, sanoin että tarvitsen kannellisen roskiksen vessaan ja sellainen ostettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sen voisi kääriä tiukkaan rullaan ja uuden muovin sisään laittaa- Ällöttää minuakin, vaikka nainen olenkin. Ja ne haisevat.
Taidat olla varsinainen hienopieru. 🤣 Minä en itseäni häpeä: mensut ovat osa minua.
AP
Puhe olikin siitä "rätistä", eikä mensuista. Miehesi kanssa samaa mieltä, yäk, kääri vessapaperiin!
Ällöttikö aloittajaa kovastikin se SYLKI?
Ei ole hienostelua, jos siivoaa jälkensä asiallisesti ja hygienian mukaan, kuten kuuluu ja opettaa saman tyttärillekin, kylpyhuoneen roskikseen ja mielellään sinnekin uudessa kääreessä vai olisiko sinusta kiva, kun miehesi "runkkaa" ja roiskii spermansa pitkin seiniä ja perheenjäsenten vaatteita, käytä nyt aivojasi. Ei ollut nyt vertailukohteeksi muita miesten eritteitä tai noh, miehesi veisi jatkossa kakkapaperinsa keittiön roskikseen haisemaan. Itse viskaisin tuollaisen epähygieenisen ihmisen pellolle, kielii usein mielenterveysongelmista epähygieenisuus.
Siis voiko olla vielä kotitalouksia, jossa ei ole ROSKAKORIA WC:SSA?
Mihin yleensä laitatte sitten kaikki pumpulit ja nenäliinat ja paperit ja meikinpuhdistusliinat ja kaikki muut vessassa.
Laitatteko kaikki nuo vessanpyttyyn? Jos, niin melkoisen välinpitämätöntä vedenkulutusta on.
Ei olisi koskaan milloinkaan tullut edes mieleeni, viedä kuukautissidettä keittiön roskikseen.
Kerrassaan siivontonta käytöstä ja elämää.
Onpahan IHME väkeä täällä. Pitäisi kääriä mensurätit muoviin!!! Onkos hölmömpää kuultu?? Minä en ainakaan. Luonnonihmisenä olen kaikkea muovia vastaan!!! 😠 Oppikaa kestämään luonnolliset jutut. Vai pyörryttekö verinäytettä ottaessakin?
AP
Vierailija kirjoitti:
Onpahan IHME väkeä täällä. Pitäisi kääriä mensurätit muoviin!!! Onkos hölmömpää kuultu?? Minä en ainakaan. Luonnonihmisenä olen kaikkea muovia vastaan!!! 😠 Oppikaa kestämään luonnolliset jutut. Vai pyörryttekö verinäytettä ottaessakin?
AP
Aijaa?? Tiesitkö ette ne sun "mensurätit" on muovissa jo ennenkuin niitä on edes käytetty. Älä viitsi esittää. Ja sitä verinäytettä ei oteta alapäästä. Olet aika lapsellinen tapaus.
Täytyy kyllä sanoa että jos mulla olisi tollainen tyttöystävä niin olisin lähtenyt lätkimään aikapäivää sitten. Saisit levitellä niitä rättejäsi ihan mihin huvittaa.
Tässä ei ole kyse pyörtymisestä tai luonnollisuudesta, vaan kohteliasuudesta toista kohtaan. Eritteet ei ole koskaan hyvä juttu jättää muitten nähtäväksi, se on jo terveysriskikin. Opettele käytöstapoja.
Onko sama mies, joka aina raivostuu, jos joku naapuri on jättänyt mensurätin näkyville ulkoroskikseen?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että jos mulla olisi tollainen tyttöystävä niin olisin lähtenyt lätkimään aikapäivää sitten. Saisit levitellä niitä rättejäsi ihan mihin huvittaa.
👎👎👎👎 Minua saat vain haaveilla!!!! 😠😠😠😠
AP
Aika lapsellista suuttua jostain roskiksessa olevasta roskasta. Sinnehän se oli kuitenkin viety. Naurettavaa, että roskistakin osa on oikein spesiaaliroskia, että ne pitää vielä erikseen piilottaa siellä roskiksen sisälläkin. Jos joku ajattelee noin, minusta on ihan oikein, että hän joutuu kohtaamaan sen todellisuuden, että kaikki nyt vain eivät järjestele roskiksen sisällä roskia johonkin tiettyyn järjestykseen.
Meilläkään ei muuten ole vessassa roskista, koska vessassa ei synny juurikaan sellaista roskaa, jota varten pitäisi olla erikseen sielläkin säiliö. Ja vaikka olisikin, niin mikäänhän ei takaisi, etteikö roskisjärjestystä partioiva hysteerikko voisi kurkata sinnekin ja järkyttyä nähdessään roskan aseteltuna väärällä tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellista suuttua jostain roskiksessa olevasta roskasta. Sinnehän se oli kuitenkin viety. Naurettavaa, että roskistakin osa on oikein spesiaaliroskia, että ne pitää vielä erikseen piilottaa siellä roskiksen sisälläkin. Jos joku ajattelee noin, minusta on ihan oikein, että hän joutuu kohtaamaan sen todellisuuden, että kaikki nyt vain eivät järjestele roskiksen sisällä roskia johonkin tiettyyn järjestykseen.
Meilläkään ei muuten ole vessassa roskista, koska vessassa ei synny juurikaan sellaista roskaa, jota varten pitäisi olla erikseen sielläkin säiliö. Ja vaikka olisikin, niin mikäänhän ei takaisi, etteikö roskisjärjestystä partioiva hysteerikko voisi kurkata sinnekin ja järkyttyä nähdessään roskan aseteltuna väärällä tapaa.
Ei h*lvetti näitä urpoja täällä!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei h*lvetti näitä urpoja täällä!?!
Porvoolaisiahan ne on.
Mensurättihullu iskee jälleen. Sama palikka on rustannut miljoona samanlaista avausta tänne. Välillä on hänen rättinsä, välillä teinitytön, mutta aina se mies raivostuu. Huokaus, hulluja on kyllä kaikenlaisia.
Vähän OT, mutta ihan mielenkiinnosta - onks tää alueellinen ero vai ikäkysymys, että sanotaanko mensut vai menkat?
Olen päälle 30v, ja koko ikäni asunut (ulkomaiden lisäksi) Helsingissä + Hämeessä, ja ollaan puhuttu vain menkoista. Omaan korvaan 'mensut' kuulostaa oudolta, jotenkin sievistelevältä.