Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siinä jotain väärää, jos haen treffipalstalla hoikkaa miestä, vaikka itse olen lievästi ylipainoinen?

Vierailija
13.12.2019 |

Mietin että onko tämä soveliasta. Kaipa, koska onhan hoikkia miehiä jotka pitävät vähän paksummista naisista, mutta toisaalta en kuitenkaan haluaisi olla tämän kokoinen, enkä myöskään sitä että mies pitäisi minusta juuri tämän kokoisena eli en saisi laihduttaa. Haluaisin siis että mies tykkäisi minusta niin paljon että kannustaisi ja tukisi minua painonpudotuksessa.

Onko tämä utopistinen tai jotenkin huono/tyhmä ajattelutapa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle hoikkuus on sama kuin naiselle lievä ylipaino.

Eli sellainen olomuoto mihin luonnollisimmin ajautuu. 

Jos miehen hormonitoiminta on normaalia, vaatii nimittäin panostusta tulla lihavaksi. Yleensä tämä onnistuu helpoiten alkoholia kuluttamalla, koska alkoholi sotkee hormonitoimintaa. 

Naisen vartalo taas tykkää pienestä vararavinnosta, koska se on tehty kantamaan poikasia.

Eli ei siis vääryyttä. 

Jaa mitähän mä juuri luin? 

Eli siis miesten pitää olla laihoja ja naisille lievä ylipaino on sallittavaa?

Katseleppa vaikka kuvia 1950-luvulta , ei silloin naiset mitään lievästi lihavia ollut vaan ne olivat laihoja sekä miehet oli normaali painoisia myös.

Hassu tämä nykyinen aikakausi kun naisten ylipaino on sallittavaa mutta miesten ylipaino ei ole, naisten ylipainosta oikein pyritään tehdä normaalia.  Tämä naisten ylipainon normalisoiminen aiheuttaa vielä isoja kustannuksia yhteiskunnalle koska ylipaino aihettaa yleensä muitakin sairauksia.

Vierailija
22/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Miksi mies ei saisi olla lievästi ylipainoinen tai roteva?

Olen vähän päälle 25-vuotias. En niin hirveästi viehäty itseni kokoisista miehistä. Siis saman pituinen saa olla, mutta kropalta ei saisi muistuttaa minua. En pidä kropastani enkä pidä vastaavasta kropasta miehelläkään. Isokokoiset (oli sitten lihaksikkaita tai lihavahkoja) miehet eivät vaan viehätä. Hoikka viehättää, saa olla hyvin laihakin (esim. Lidlin mainosten tatuoitua räppäriä Lidl Stingyä vastaava).

Tämä nyt vain on minun miesmakuni, mutta mietin, olisiko viisainta ensin laihduttaa ja saada oma kroppa sellaiseksi, miinkä itse hyväksyn ennen kuin alan etsiä miestä itselleni?

Ap

Oletko exäni? Ikä täsmää suunnilleen ja sitten vielä tuo, että mies ei saisi tykätä sinusta tuollaisena.

Enpä osaa sanoa. Anna joku vihje itsestäsi.

Ap

30-vuotias mies, Tampere.

Et siis ole exäni :)

Ap

Hyvä, muuten olisin kysynyt, mitä helvettiä sinä täällä teet :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Hyvä että joku kerrankin arvostaa miehessä hoikkuutta eikä vain pituutta ja raamikkuutta.

Lähde vain hakemaan seuraa nyt.

t. hoikka mies

Vierailija
24/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Miksi mies ei saisi olla lievästi ylipainoinen tai roteva?

Mitä ikä tähän liittyy ja miksi kenenkään pitäisi perustella omia mieltymyksiään ja yrittää viehättyä sellaisesta mikä ei yksinkertaisesti viehätä? Jokainenhan saa etsiä juuri sellaista kumppania kuin itse haluaa. Ap:n ei kuitenkaan kannata etsiä miestä siksi, että tämä auttaisi laihduttamaan. Palkkaa mielummin vaikka pt.

Vierailija
25/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään väärää ole kunhan kerrot ilmoituksessasi rehellisesti että olet itse läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi