Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siinä jotain väärää, jos haen treffipalstalla hoikkaa miestä, vaikka itse olen lievästi ylipainoinen?

Vierailija
13.12.2019 |

Mietin että onko tämä soveliasta. Kaipa, koska onhan hoikkia miehiä jotka pitävät vähän paksummista naisista, mutta toisaalta en kuitenkaan haluaisi olla tämän kokoinen, enkä myöskään sitä että mies pitäisi minusta juuri tämän kokoisena eli en saisi laihduttaa. Haluaisin siis että mies tykkäisi minusta niin paljon että kannustaisi ja tukisi minua painonpudotuksessa.

Onko tämä utopistinen tai jotenkin huono/tyhmä ajattelutapa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärää. Jokainen saa hakea juuri sitä mitä haluaa. Päin vastoin olisi älyttömän typerää etsiä jotain muuta kuin mitä itse toivoo.

Vierailija
2/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Miksi mies ei saisi olla lievästi ylipainoinen tai roteva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat miehen sparraamaan painonpudotustasi? Mikset huolehdi painostasi itse ja hae sitten vasta miestä? Onhan niitä kaikenlaisia syitä parisuhteelle, mutta tuollaista en ole kyllä koskaan kuullut.

Vierailija
4/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromipesä

Vierailija
5/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvaa myöten.

Vierailija
6/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on ok hakea ihan mikä miellyttää omaa silmää. Ja on pyöreistä tykkääviä miehiä.

Outoa taas on hakea tuollaista tukea. Tai voithan sä kokeilla etsiä 'personal traineria' itsellesi. Jokin muunnos fwb-suhteesta?

Oikeastin harvaa kiinnostaa aloittaa (ikuisuus) projektia jonkun uuden ihmisen muokkaamiseksi. Huonot tavat istuvat tiukassa ja parhaiten sulla menee, kun saat niskalenkin terveydestäsi aivan itse.

Vierailija
7/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa etsiä juuri sellaisen kuin itse haluaa, mutta jos itsellä on tarkat kriteerit, niin luultavasti myös vastakkaisellakin puolella on omat kriteerinsä, eikä saa loukkaantua mikäli ne eivät kohtaa.

Vierailija
8/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan silkinohuet ja läpinäkyvät alusvaatteet myös päällä?

Vierailija
9/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän päälle 25-vuotias. En niin hirveästi viehäty itseni kokoisista miehistä. Siis saman pituinen saa olla, mutta kropalta ei saisi muistuttaa minua. En pidä kropastani enkä pidä vastaavasta kropasta miehelläkään. Isokokoiset (oli sitten lihaksikkaita tai lihavahkoja) miehet eivät vaan viehätä. Hoikka viehättää, saa olla hyvin laihakin (esim. Lidlin mainosten tatuoitua räppäriä Lidl Stingyä vastaava).

Tämä nyt vain on minun miesmakuni, mutta mietin, olisiko viisainta ensin laihduttaa ja saada oma kroppa sellaiseksi, miinkä itse hyväksyn ennen kuin alan etsiä miestä itselleni?

Ap

Vierailija
10/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko, että monikaan ihminen pystyy muutokseen, vaikka jotkut pystyvätkin. Eli jos haen hoikkaa naista, niin en alkaisi olemaan lihavan kanssa siinä uskossa, että hän hoikistuu.

Vierailija
11/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle hoikkuus on sama kuin naiselle lievä ylipaino.

Eli sellainen olomuoto mihin luonnollisimmin ajautuu. 

Jos miehen hormonitoiminta on normaalia, vaatii nimittäin panostusta tulla lihavaksi. Yleensä tämä onnistuu helpoiten alkoholia kuluttamalla, koska alkoholi sotkee hormonitoimintaa. 

Naisen vartalo taas tykkää pienestä vararavinnosta, koska se on tehty kantamaan poikasia.

Eli ei siis vääryyttä. 

Vierailija
12/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko, että monikaan ihminen pystyy muutokseen, vaikka jotkut pystyvätkin. Eli jos haen hoikkaa naista, niin en alkaisi olemaan lihavan kanssa siinä uskossa, että hän hoikistuu.

Mä tunnen monia naisia jotka on hoikistuneita, mutta parin vuoden päästä ollaan taas lähtöpainossa ja usein ylikin.

Vierailija
13/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän päälle 25-vuotias. En niin hirveästi viehäty itseni kokoisista miehistä. Siis saman pituinen saa olla, mutta kropalta ei saisi muistuttaa minua. En pidä kropastani enkä pidä vastaavasta kropasta miehelläkään. Isokokoiset (oli sitten lihaksikkaita tai lihavahkoja) miehet eivät vaan viehätä. Hoikka viehättää, saa olla hyvin laihakin (esim. Lidlin mainosten tatuoitua räppäriä Lidl Stingyä vastaava).

Tämä nyt vain on minun miesmakuni, mutta mietin, olisiko viisainta ensin laihduttaa ja saada oma kroppa sellaiseksi, miinkä itse hyväksyn ennen kuin alan etsiä miestä itselleni?

Ap

Oletko exäni? Ikä täsmää suunnilleen ja sitten vielä tuo, että mies ei saisi tykätä sinusta tuollaisena.

Vierailija
14/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen hormonitoiminta on normaalia, vaatii nimittäin panostusta tulla lihavaksi. Yleensä tämä onnistuu helpoiten alkoholia kuluttamalla, koska alkoholi sotkee hormonitoimintaa. 

Naisen vartalo taas tykkää pienestä vararavinnosta, koska se on tehty kantamaan poikasia.

Eli ei siis vääryyttä. 

No en nyt ihan tollasia yleistyksiä tekis. Sitäpaitsi moni alkoholin suurkuluttaja on laiha. Lihakset surkastunu ja kuihtunut vartalo.

Vierailija
15/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko exäni? Ikä täsmää suunnilleen ja sitten vielä tuo, että mies ei saisi tykätä sinusta tuollaisena.

Enpä osaa sanoa. Anna joku vihje itsestäsi.

Ap

Vierailija
16/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei siis vääryyttä. 

No en nyt ihan tollasia yleistyksiä tekis. Sitäpaitsi moni alkoholin suurkuluttaja on laiha. Lihakset surkastunu ja kuihtunut vartalo.

No tottakai kaikki on siis yksilöitä ja ääritapaukset ääritapauksia. 

Mutta puhutaan sellaisesta miehestä joka tykkää juhlia, nauttia olutta ja syödä wingsejä tai makkaraa jääkiekkopelissä. Versus koneella istuva nörtti joka kiskoo pizzaa ja cokista, mutta on kuin pulkannaru. Pelkästään alkoholilla elävä tietenkin kuihtuu. 

Ja tokihan on olemassa luonnostaan hyvin hoikkia naisia, jotka syövät mitä sattuu, mutta eivät liho. 

Vierailija
17/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lihava mies ja en tykkää kropastani, enkä tykkää lihavista vartaloista naisillakaan. Olen tehnyt päätöksen että en yksinkertaisesti hae seuraa ennenkuin olen normaalipainoinen. Ei tätä voi muuten voittaa. En ole miehekkäällä nallemaisella tavalla ylipainonen vaan sellaisella epäseksikkäällä naisellisella tavalla..

Vierailija
18/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

30-vuotias mies, Tampere.

Vierailija
19/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei siis vääryyttä. 

No tottakai kaikki on siis yksilöitä ja ääritapaukset ääritapauksia. 

Mutta puhutaan sellaisesta miehestä joka tykkää juhlia, nauttia olutta ja syödä wingsejä tai makkaraa jääkiekkopelissä. Versus koneella istuva nörtti joka kiskoo pizzaa ja cokista, mutta on kuin pulkannaru. Pelkästään alkoholilla elävä tietenkin kuihtuu. 

Ja tokihan on olemassa luonnostaan hyvin hoikkia naisia, jotka syövät mitä sattuu, mutta eivät liho. 

Ja lisäksi tiedän monia koneella istuvia nörttejä, jotka syövät pitsaa, juovat cokista ja ovat selvästi lihavia.

Vierailija
20/25 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

30-vuotias mies, Tampere.

Et siis ole exäni :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi