Miten viimeksi muistit kamuvyöhykkeellä olevaa miespuolista kaveriasi?
Naiset yleensä kiistävät käyttävänä hyväksi kamuvyöhykkeellä olevia miehiä ja väittävät suhteen olevan aito vastavuoroinen ystävyyssuhde. Joten, miten olet viimeksi muistanut kamuvyöhykkeellä olevaa miespuolista kaveriasi?
Kommentit (25)
Ei ole kaverimiehiä. Ei tarvitse muistaa.
Vierailija kirjoitti:
"kamuvyöhyke". missäs sen kaverimiehen puoliso on?
Naisen logiikkasi ei oikein auennut...? Lähes kaikki kamuvyöhykkeellä olevat miehet ovat sinkkuja, jotka haaveilevat parisuhteesta kamunaisen kanssa.
Halasin ja toivotin hyvää joulua. Ja piilotin sille myöhemmin löydettäväksi avatun purkkapussin :)
Vierailija kirjoitti:
Halasin ja toivotin hyvää joulua. Ja piilotin sille myöhemmin löydettäväksi avatun purkkapussin :)
Onko avattu purkkapussi kenties koodisana esim. käytetyille stringeille? Vai miksi kukaan ilahtuisi jonkun jo avaamasta purkkapussista?
Ottamalla yhteyttä. Mutta jos ystävyys on vastavuoroinen, niin sieltäkin suunnasta saa joskus kuulua jotain. Eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Panin.
Ketä?
Mieskamu halusi olla vain kamu, joten ihan turhaan täällä kiukuttelet.
Lähetin jo kun joutavan watapp kiertovitsin rasisteista.
Joo, meitä yhdistää musta huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Ottamalla yhteyttä. Mutta jos ystävyys on vastavuoroinen, niin sieltäkin suunnasta saa joskus kuulua jotain. Eikö vain?
Ottamalla yhteyttä ja mitä...? Vaikea kuvitella sinuun raastavasti ihastuneen miehen ilahtuvan kun soitat ja sanot heipparallaa ja sen jälkeen kuvailet yhden yön hurjasteluasi hänelle.
Joskus aika harvoin viestitellään ja soitellaan, aina pieni pelko, että jos vaimo ei ymmärräkään...vaikka tietää kuka olen ja että tunnettu vuosikymmenet miehen kans kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole?
Työkaverimiehille olen askarrellut joulusuklaayllätykset.
Oikeasti, silloin kun olin sinkku, minä kyllä olin hyvin rakastunut parhaaseen miespuoliseen kaveriini. Mutta tämä ei ikinä tehnyt aloitetta. Aviomieheni oli myös kaverini ensin, ja ihastuin häneenkin. Onneksi hän sitten teki aloitteen. Nyt olemmekin olleet pitkään yhdessä. Kaikki tuntemani naiset ovat kyllä yleensä itse ihastuneet kaverimieheen. Naiset eivät ajattele, että ystävyys estäisi rakastumisen. Päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole?
Ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko avattu purkkapussi kenties koodisana esim. käytetyille stringeille? Vai miksi kukaan ilahtuisi jonkun jo avaamasta purkkapussista?
Mitä ihmettä sä sekoilet :D? En todellakaan olis jättänyt koko purkkasatsiani sille ellen tietäis sen arvostavan tuota vuosia kestänyttä, ehkä jo vähä kulunuttakin mutta edelleen MEIDÄN mielestä hauskaa juttua mikä liittyy just meidän ystävyyteen. Mitä sen on väliä onko se avattu vai avaamaton kun ei keltään randomilta ole :D? Milläs tavalla sitten itse olet viimeksi muistanut omaa kaveripoikaasi?
Aika hiljaista on...mutta eipä tämä (kamu)miehille mikään yllätys ollut.
Pörrötin tukkaa ja sanoin että "joku saa susta vielä hyvän miehen, mutta en minä tai mun kaverit".
Juuri äsken kuuntelin puhelimessa hänen kännistä löpinäänsä, kunnes sain luurin korvaani.
"kamuvyöhyke". missäs sen kaverimiehen puoliso on?