"Nyt se on varmaan tv lupatarkastaja!" ja muita juttuja jotka eivät aukene nuoremmalle sukupolvelle
Jos ovikello soi emmekä odota ketään, vitsaillaan miehen kanssa että siellä on lupatarkastaja, telkka piiloon! Jälkikasvu ei ymmärrä.
Kommentit (1826)
Huomenna pitää liimata autoverotarra ikkunaan.
Ootko sä pelannut tätä äiti lapsena?
No ei, silloin ei ollut kauheesti pelejä..
No oliko silloin sitä panssarivaunupeliä?
Ei, mutta mulla oli sellainen donkey kong ja sitten pelattiin mariota ja tetristä nintendolla ja myöhemmin matopeliä.
Moonwalk naurattaa aina ja bel Airin prinssin vaatteet.
Olen 2002 syntynyt ja tiedän kaikki mainitsemanne jutut. Meillä ainakin vanhemmat ja isovanhemmat ovat kaikki selittäneet, kun olen kysynyt. Ehkä olen sitten outo nuori, luen myös paljon..
Missä on ruuvari? Pitää säätää äänipäätä että saa pelin toimimaan.
Sanooko ne sikakaukaloks vielä sitä ruokalan biojätettä?.
Kuuntelin huvittuneena äitini tarinaa siitä, kun hän näki ensimmäisen matkapuhelimen livenä. Hän oli kahvilla kaverinsa kanssa, ja kaverin poikaystävä (ovat muuten edelleen yhdessä, hauskaa) tuli kahvilaan - olallaan valtava, varmaan 20 kiloa painava salkku. Salkusta hän veti leuka pystyssä ylpeillen upouuden mukana kätevästi kulkevan matkapuhelimensa. Koko kahvila tuijotti haltioissaan tätä ihmettä.
Onx teillä kuinka monta kirjekaveria? Mulla on vaan yx. Haluisin kyllä ulkolaisen lisäks.
nim. Kuva ois kiva ylläri ja rillipäät älkää vaivautuko.
Vierailija kirjoitti:
Mä todistin valitettavasti, kun nuori työkaveri tosissaan ihmetteli, että "mikä tää tällainen 09-alkuinen puhelinnumero oikein on...?"
Oliko se ensin 90?
Katos poika alemmas, lehtihyllyllä isän sanoja...
Vierailija kirjoitti:
"Teille on tulossa vastapuhelu Englannista, Brightonin kaupungista. Otatteko vastaan?
Minäkin olen soittanut vastapuheluita, mutten enää muista, miten se tapahtui. Soitettiinko siinä johonkin Suomen keskusnumeroon tms.?
Minua huomattavasti nuorempi veljeni ei millään meinannut uskoa kun kerroin hänelle, että ennen tuli radiosta kello 24:00 yöllä maammelaulu ja ohjelma loppui siihen paikkaan!
Alepan kassa huutaa kaverilleen: hei mikä tän meetvurstipaketin koodi oli?
Tarrakirjat ja tarrojen vaihtaminen.
Kaverivihot, missä kirjotettiin vuorotellen jotain salaisuuksia ja kyssäreitä tai matkittiin nuortenlehtien testejä.
Korttipakalla ennustaminen, missä annettiin prinsseille luokan poikien nimiä.
Etikettien keräily. Liotettiin niitä irti pulloista. Ei oikein tänä päivänä onnistu ainakaan limuista.
Pyöritä 000 jos on hätätilanne.