Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia trikoisesta kantoliinasta?

16.06.2006 |

Minulla on vauva-lehdeltä saamani kudottu kantoliina ja nyt haluaisin vähän siistimmän liinan, jonka kanssa kehtaisi mennä ihmisten ilmoille. Olen miettinyt trikoista liinaa. Millaisia kokemuksia siitä on? Onko hyvä? Miten eroaa kudotusta? Ajattelin ehkä tilata meandmamalta.

pesukarhu83 ja poika 8 viikkoa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin jokin aika sitten trikoisen kantoliinan (baby bundler slim style). Liina on mielestäni ihan hyvä ja mukavan tuntuinen. Ainut vaan että meidän poika ei vielä ole hoksannut liinailun ihanuutta, eli hermostuu tosi pian liinaan pistämisen jälkeen. Toivon kuitenkin että liinasta olisi hyötyä vaikka sitten kun poika on vähän isompi. Tämän enempää kokemusta ei siis minulla vielä ole, mutta uskon että trikoinen liina on hyvä, jos vaan lapsi ylipäänsä liinassa viihtyy.

hmar ja poika 8vko

Vierailija
2/7 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisten ilmoille haluat mennä, katsoppa tuota Moby Wrapin kuvaa

http://www.pompoli.net/index.php?cPath=95

En tiedä, missä muualla noita kaunistuksia myydään (Lila ja tuollainen ihana tasku edessä) eikä aivan samaa näyttänyt siellä verkkokaupassakaan nyt olevan. Itse en ole tykästynyt trikoisiin ainakaan kesällä, ne ovat niin hiostavia. Ohut kudottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sellainen ohutta kangasta oleva, ei valittamista!!

Vierailija
4/7 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eka kudottu, täyspitkä Girasol, jota käytin esikoisen kanssa joskus. En oikein kotiutunut, oli mulle liian pitkä enkä oikein osannut käyttää. Sit tilasin Moby Wrapin, trikoisen, ja kakkonen on viihtynyt siinä ihan hyvin. Se on paljon helpompi sitoa, kun on ohut ja kevyt. Vauvakin mahtuu verryttelemään. Ehkä sit kun oon taitavampi sitoja, siirryn takaisin kudottuun :)

Vierailija
5/7 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Me and Maman omaa liinaa (jos sitä tarkoitat) ja minusta se on hyvä. Ei niin hiostava kuin muut trikooliinat, esim. Baby Bundler. Suosittelen!

Vierailija
6/7 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös Pikku Ruun ohut trikooliina ja tykkäsin siitä kovasti. Se oli helppo sitoa joustavuutensa ansiosta ja näin kesällä se ei varmaan olisi liian kuuma. Kuitenkin siinä vaiheessa kun vauvasta tuli yli 7 kiloinen sitominen vaikeutui, jotenkin oli vaikeaa saada liinaa enää tarpeeksi kireälle. Syy saattoi olla sitojassakin. Tuli vaan mieleen, että ehkä parempi olisi ollut paksummasta trikoosta oleva liina, joita olen myös nähnyt.

Nyt vauvamme on yli 5kk ja käytämme Patapum-reppua, joka on tosi hyvä! Kaikki paino on lantiollani ja olkapäät eivät rasitu lainkaan.Reppu ei sovi alle 5-kuiselle joten sitä ennen liina oli paras vaihtoehto.

Vierailija
7/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen hug-a-bub liinaa. trikoinen ja omasta mielestä ainakin ihan siisti ja hyvän näköinen että voi julkisillakin paikoilla käyttää (tosin jos homma toimii sinulle ja vauvallesi niin mitäs sitä muista välittämään). kangas hengittää ihan hyvin ja näillä helteilläkin olemme käyttäneet.

täällä nytkin istun trikoinen hug-a-bub päällä kotosalla kun meidän 3 viikkoiselle neidille iski aamuyö hillunta/koliikki eilen ja ainut tapa saada hänet rauhottumaan nukkumaan on pitää kantoliinassa. pois jos otan - huuto alkaa... anyway tää nyt oli asian vierestä.