Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millä tavoin miehesi panee sinua peräaukkoon?

Vierailija
13.12.2019 |

Pyllistätkö ja mies nousee selkään vai miten?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään näinkin ja mies ehkä eniten tykkää siitä juuri näin ihan kun pimperoon naidessakin tämä asento hänen suosikki. Helpoiten se menee sisään nainen selällään ja nostaa jalat ylös, eli perus lähetyssaarnaaja. Joskus myös kun on kunnolla rentoutunut niin ratsastus tuntuu todella hyvältä.

T. N30v

Vierailija
2/28 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän meillä on peppujuttuina vain sormi (vas. käden niin hygienia-asita ei mene sekaisin) esileikeissä tai jonkinlaisena kinkylisänä tai suuseksissä lopussa.

Jos harrastetaan anaaliyhdyntää niin ensin työnnellään tapilla mieluiten orgasmin jälkeen niin on oikeaa kosteutta eikä tarvitse niin paljon liukkaria (ei ole yhtä hyvä). Sitten kun paikat vähitellen rentoutuu niin voi työnnellä tapilla kovempaa, samalla annan itse miehelle jotain kosketusta jostain suunnasta (vaihtelee) miten päin ollaankin. Jossain vaiheessa voin ottaa miehen sisään varovasti ja lähinnä minä liikutan itseäni miehen vartta pitkin niin, että voin nopeuttaa ja hidastaa tahtia heti kun haluan. Se tuntuu ihan hyvältä vaikkei ole oma lempijuttu.

Miehellä ei hirveän kauan kestä tulla siinä eikä hän tykkää pidätellä vaikka joskus olen yrittänyt saada väliin muita juttuja, mutta mies vaatii jo orgasmin siinä vaiheessa. :D Asentoja, joissa tätä on harrastettu on mm. tapaapäin nainen kontillaan notkolla, ratsastaen (oli vaikeaa, kalu kaartuu sillälailla), lähetyssaarnaajatyyppisesti ja nainen niskoillaan (se sattui!) ja kyljellään kokeiltu, mutta se on vähän räpeltämistä. Omasta mielestä takaapäin on kivoin koska se on tukeva asento, mies kiihottuu näkymistä ja peppua ja lantiota on helppo ohjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan takaapäin tappien ja liukkarin jälkeen, en suostuisi muuhun asentoon koska peppuseksissä itseäni kiihottaa nimenomaan rivous ja siihen kuuluu oleellisesti se, että pyllistän.

Vierailija
4/28 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisestä asennosta jalat koholla. Miestä kiihottaa nähdä, kuinka ykkönen on tyhjä ja samalla mela uppoaa kakkoseen.

Vierailija
5/28 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti

Vierailija
6/28 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisestä asennosta jalat koholla. Miestä kiihottaa nähdä, kuinka ykkönen on tyhjä ja samalla mela uppoaa kakkoseen.

Tämä on kyllä mahtava näky. Toimii myös jos nainen ratsastaa nojaten samalla taaksepäin, tyhjä pimpsa kehystää pyllyssä soutavan kullin ihanasti. Aah!

Vierailija
7/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kesken tätä ei toimi, koska tykkään samalla kun lykin peppuun niin runkata häntä. Reikä kiristyy kivasti kun hän saa ja siitä tulen sitten itsekin, syvälle.

Ap

Vierailija
8/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä pidän eniten lusikka-asennosta, molemmat kyljellään mies takana, jalat hieman koukussa. Mieheni tosin valittaa, että on vaikea liikkua, mutta minusta juuri sellainen vähäliikkeinen nykytys tuntuukin parhaalta, saan melko nopeasti. :)

Vierailija
9/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kesken tätä ei toimi, koska tykkään samalla kun lykin peppuun niin runkata häntä. Reikä kiristyy kivasti kun hän saa ja siitä tulen sitten itsekin, syvälle.

Ap

Siis mikä ei toimi?

Itse olen ainakin runkannut miestä samalla kun panen häntä strap-onilla takaa doggystylessä peppuun, eli siihen asentoon tuskin viittasit.

Vierailija
10/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on nelinkontin kun mies työntyy varovasti sisälle. Muita asentoja ei ole kokeiltu.

Vierailija
11/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nelinkontin pää tyynyssä takaapäin ,

Tai mies selällään ja itse ratsastan.

Mies tykkää kun olen naama hänen varpaitaan kohti.

Hän näkee konnolla kun.on sisällä

Vierailija
12/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mikä ei toimi?

Itse olen ainakin runkannut miestä samalla kun panen häntä strap-onilla takaa doggystylessä peppuun, eli siihen asentoon tuskin viittasit.

Vastasit trollin viestiin.

Vierailija
13/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mikä ei toimi?

Siihen viittasin. Jos kumppani on sängyllä vatsallaan niin ei... eikä riitä edes pyllistäminen. Täytyy olla tarpeeksi pystyssä ja silti hieman hankalaa samaan aikaan. Paljon helpompaa kun hän ratsastaa päälläni jolloin voinkin runkata häntä jo tosi helposti.

Ap

Vierailija
14/28 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin, lusikka, lähetyssaarnaaja ja ratsastus, kaikki toimivat. Itse taidan eniten tykätä lusikasta, se vain tuntuu hyvältä. Sellainen variaatio on myös hyvä, jossa olen itse kyjelläni ja mies polvillaan työntyy peppuun.

Vierailija
15/28 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paska haisee ja valuukin kohta

Vierailija
16/28 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paska haisee

Ja tämäkö haittaa sinua? Itseä ei ainakaan tippaakaan.

Vierailija
17/28 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä paras asento anaaliseksiin on nainen vatsallaan. Myös pimpan puolelle se on lempparini. Siinä on jotain alkukantaista kun nainen ei voi kuin olla pantavana siinä asennossa, jos leikillään esittää laittavansa hanttiin ja joudun pitelemään aloillaan, vielä parempi.

Vierailija
18/28 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paska haisee

Ja tämäkö haittaa sinua? Itseä ei ainakaan tippaakaan.

Se haju on juuri parasta!

Ap

Vierailija
19/28 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä paras asento anaaliseksiin on nainen vatsallaan. Myös pimpan puolelle se on lempparini. Siinä on jotain alkukantaista kun nainen ei voi kuin olla pantavana siinä asennossa, jos leikillään esittää laittavansa hanttiin ja joudun pitelemään aloillaan, vielä parempi.

Joo, mullakin lemppari ehkä tuo vatsallaan. Näyttää ja tuntuu pirun kiihottavalta.

Toivottavasti vielä löytäisin uudestaan peppuseksistä tykkäävän naisen.. Se on yllättävän suuri puute jos nainen ei peppujutuista kiihotu.

Vierailija
20/28 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista asennoista.

Orgasmin saan varmimmin siten, että mies istuu tuolilla ja ratsastan ensin muna pillussa ja kun tunnen olevani lähellä orgasmia vaihdan munan pyllyyni. Yleensä liukasteeksi riittää oma kosteuteni. Tässä asennossa orgasmi on aivan järisyttävän voimakas. Mieheni on sanonut, että saadessani peppu orgasmin tuntuu kuin sulkijalihas rutistaisi kalun poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi