Noita ISIS-taistelijoita on jo Suomessa kuulemma vaikka kuinka paljon, mitä merkitystä noilla muutamalla leiriläisellä enää on?
Onko tässä kohussa oikeastaan mitään järkeä? Jos kerta ISIS-veteraaneja on Suomessa jo paljon.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan kaikessa rauhassa, että Kurdit kyllästyvät vartioimaan kansalaisiamme ja päästävät heidät hankkiutumaan tänne omia reittejään. Sekö olisi parempi vaihtoehto.
Tuodaan tänne ja valvotaan täällä.
Hallitus ei uskalla päättää kun pelkää päätöksen sadon satavan Jussin laariin. Naurettavaa vastuun pakoilua. Halutaan valtaan mutta ei uskalleta päättää...
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Ei hemmetti ajatteleeko joku oikeasti niin kuin ap?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla MTV:n linkissä sanottiin, että 80:stä sota-alueelle lähteneestä 20 on palannut Suomeen.
Sitten jos sais vielä sen linkin, jossa sanotaan tuo "ISIS-taistelijoita on jo Suomessa vaikka kuinka paljon".
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Onhan Supolla varmaan tarkkailussa jotain yli 300 tänne tullutta, mutta heitä ei ilmeisesti ihan hakemalla haettu iloksemme, tulivat ihan itse.
Kumma juttu. Päivän Yle uutisissa artikkeleissa, jotka käsittelevät tätä asiaa, ei ole mainittu toimittajien nimiä, vaan nimen paikalla on teksti kaksi henkilöä. Tsiikatkaa muutkin.
Mielestäni on niin vaarallisia, ettei ilmeisesti toimittajat uskalla laittaa nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu. Päivän Yle uutisissa artikkeleissa, jotka käsittelevät tätä asiaa, ei ole mainittu toimittajien nimiä, vaan nimen paikalla on teksti kaksi henkilöä. Tsiikatkaa muutkin.
Mielestäni on niin vaarallisia, ettei ilmeisesti toimittajat uskalla laittaa nimiä.
Siinä "kaksi henkilöä" -tekstin oikealla puolella on nuoli, joka osoittaa alas. Klikkaa siitä.
Turhaa melskausta.