Olen kyllästynyt Juhlamokkaan, suosittele jotain muuta.
Kommentit (34)
Löfbergs kharisma-ainoa kahvi jota pystyn juomaan nykyään.
Itse olen siirtynyt Tummempi paahtoisiin kahveihin, mutta kovin merkkiuskollinen en ole. Vaaleatkin kyllä menee, mutta enimmäkseen itselle tulee ostettua tummempipaahtoista kahvia.
Kaiken lisäksi tummapaahtoiset kahvit on vatsaystävällisempiä kuin vaaleat vaikka toisin monet luulevat.
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihdoin juhlamokasta pauligin kaupunkikahveihin ja niitä ostan fiiliksen mukaan, välillä New York ja välillä Barcelona jne.
Näitä tulin myös ehdottamaan.
Ihastuin pehmeään makuun oo
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihdoin juhlamokasta pauligin kaupunkikahveihin ja niitä ostan fiiliksen mukaan, välillä New York ja välillä Barcelona jne.
Nuo kaupunkikahvit kiinnostaa itseäkin. Onko niissä suuriakin makueroja?
Wilson Kirwa, 3. paahtoaste on hyvää kahvia. S-marketeista löytyy, ei K-kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Wilson Kirwa, 3. paahtoaste on hyvää kahvia. S-marketeista löytyy, ei K-kaupoista.
Ääni tälle!
Tumma presidentti on lemppariani, tosin tyyristä. Lidlin Bellaroma sellaisessa vaalean beigessä pussukassa on myös tosi hyvää! Ykköspaahteiset on mielestäni karseaa litkua, tummemmassa paahdossa on sata kertaa enemmän makua.
Löfbergs Kharisma, Magnifika, Medium roast ja Jubileum.
Kharisma
Tummapaahtoinen ja maukas kahvi, jossa voi aistia intensiivisiä aromeita ja pähkinäisiä sävyjä. Jälkimaussa on aistittavissa myös kaakaon miellyttäviä vivahteita.
Magnifika
Kevyesti tummapaahtoinen, tasapainoinen kahvi, jossa voi aistia miellyttäviä kaakaon sävyjä.
Medium Roast
Löfbergs Medium Roast on maukas ja tasapainoinen kahvi, jossa on kukkaisat sävyt ja kaakaon aromeja.
Jubileum
Juhlava Jubileum on kevyesti tummaksi paahdettu kahvi, jossa voi aistia kukkaisia sävyjä ja pyöreää makeutta.
Presidentin tumma paahto on paras
Saludo. Pehmeä maku eikä ollenkaan niin epätasalaatuista kuin juhlamokka, joka välillä on ollut kuin kuravettä joisi.
Osta pieni sähköinen kahvimylly (n. 50 euroa) ja ryhdy jauhamaan kahvisi itse. Saat aina vastajauhettua! Lidlistä saa papuja, joista voit tehdä omat sekoituksesi.