Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono omatunto sairauslomasta

Vierailija
13.12.2019 |

Romahdin alkuviikosta töissä aivan täysin, itkin vaan holtittomasti enkä pystynyt enää mihinkään. Sain saikkua loppuvuoden. Nyt kun olen nukkunut muutaman päivän, on kamalan huono omatunto kun työkaverit yrittää selvitä vuoden kiireisimmästä ajasta. Tuntuu että he ajattelevat minun muuten vaan saikuttavan ilman syytä, pelottaa millainen vastaanotto töissä on sitten kun menen sinne. Olen ainakin ollut uupunut, mutta olenko niin pahasti että tarvitsen näin pitkän saikun. En tiedä pitäisikö mennä kumminkin maanantaina töihin, jos olisin jo pirteämpi kun olen saanut levätä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sairausloma määrätty syystä x pituudeltaan y, kun lääkäri on sen katsonut tarpeelliseksi, ja lusit sen nyt ihan kokonaan. Ja jos olet sitten loman loputtua työkykyinen, niin menet sitten töihin. Se firma kaatuu sitten, jos on kaatuakseen, jos se on ainoastaan ja vain sun työpanoksesta kiinni. Muutaman päivän huilattuasi olet mukamas ok ja painat muutaman päivän duunia ja kaadut taas?

Vierailija
2/3 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri teki saman, jäi pitkälle saikulle. Nyt me muut ollaan yritetty olla töissä itse kipeinä kun muuten meitä olisi vielä vähemmän. Itse sairastuin niin pahasti että olen pakosta joutunut olla siltikin päiviä sairaslomalla. Kuumeessa ja kauheassa räkätaudissa ei oikein jaksa olla töissä. Silti olen muutaman päivän jälkeen mennyt töihin vaikka olen ollut edelleen huonovointinen. Tämä työkaveri on vielä nuori ja lapseton, kun me muut ollaan yli 30 vuotiaita pienten lasten äitejä. Että anteeksi vaan kyllä ottaa päähän kun itse pitää jaksaa kipeänä olla töissä ja hoitaa sen lisäksi lapsi. Samaan aikaan tällä lapsettomalla on niin rankkaa että pakko olla burn out-saikulla. Hänen saikku muuten loppuu sopivasti loman alkuun eli voi olla 2 kk pois yhteen menoon. Sinun tilanteesta en tiedä, mutta mieti että sun työkavereilla voi olla vielä rankempaa ja nyt tekevät sun työt siihen lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri teki saman, jäi pitkälle saikulle. Nyt me muut ollaan yritetty olla töissä itse kipeinä kun muuten meitä olisi vielä vähemmän. Itse sairastuin niin pahasti että olen pakosta joutunut olla siltikin päiviä sairaslomalla. Kuumeessa ja kauheassa räkätaudissa ei oikein jaksa olla töissä. Silti olen muutaman päivän jälkeen mennyt töihin vaikka olen ollut edelleen huonovointinen. Tämä työkaveri on vielä nuori ja lapseton, kun me muut ollaan yli 30 vuotiaita pienten lasten äitejä. Että anteeksi vaan kyllä ottaa päähän kun itse pitää jaksaa kipeänä olla töissä ja hoitaa sen lisäksi lapsi. Samaan aikaan tällä lapsettomalla on niin rankkaa että pakko olla burn out-saikulla. Hänen saikku muuten loppuu sopivasti loman alkuun eli voi olla 2 kk pois yhteen menoon. Sinun tilanteesta en tiedä, mutta mieti että sun työkavereilla voi olla vielä rankempaa ja nyt tekevät sun työt siihen lisäksi.

Ei ihme jos burn out vaivaa, kun kaiken muun stressin lisäksi on vielä kaltaisiasi työ"kavereita". Häpeäisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan