Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyin facessa leski-upseeri-komistuksen kaveropyynnön

Vierailija
13.12.2019 |

Nyt jännityksellä odotan viestejä ja aion lähteä leikkiin täysillä mukaan. Autatteko mua sitten keksimään hyvät selitykset, miksi mun rahalähetykset ei oo menny perille =)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät häneltä rahaa. Sanot, että olet saamassa ison perinnön puolen vuoden päästä, mutta hänen pitäisi laita sinulle eka .

Vierailija
22/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedätin kerran jonkin aikaa huijaria, joka uskotteli mun kaukaisen sukulaisen kuolleen Keniassa ja jättäneen mulle jättiperinnön. Mun olisi pitänyt maksaa kaikenlaisia maksuja rahat saadakseni. Lopulta mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin sanoa, että voit ottaa tarvittavan summan mun jättiperinnöstä, koska Etiopiassa tuskin ollaan niin hirveän tarkkoja muodollisuuksien suhteen. Ja juttu loppui kuin seinään. Sain venytettyä meidän yhteydenpidon noin viikkoon, joten saatoin pelastaa jonkun mua tyhmemmän samanaikaiselta huijaukselta. Noin olen mun hauskanpitoa hänen kanssaan itselleni perustellut. Olin tuolloin 20-vuotias, eli minuun tuskin olisi edes yritetty perinteistä romanssihuijausta.

Tämä heppu oli siis vaarantanut henkensä paetessaan mun rahojen kanssa Keniasta Etiopiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nais.lapsilla taas halvat huvit. Olette säälittäviä,.melkein yhtä alhaisia kuin itse kuse.ttajatkin. ja en ole moraaliho.mo, vaan ihmettelen vain miten tylsä elämä pitää olla että jaksaa tekoriiata nettipuliveivarin kanssa eestaas.

Vierailija
24/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on nais.lapsilla taas halvat huvit. Olette säälittäviä,.melkein yhtä alhaisia kuin itse kuse.ttajatkin. ja en ole moraaliho.mo, vaan ihmettelen vain miten tylsä elämä pitää olla että jaksaa tekoriiata nettipuliveivarin kanssa eestaas.

Jos useampi tekisi tätä, noilla olisi vähemmän aikaa huijata mummoja.

Vierailija
25/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion itsekkin huvitella kyllä seuraavan kerran kun tulee amerikkalainen upseeri jättiperinnön kanssa vastaan somessa. Kahta läheistäni on huijattu.

Vierailija
26/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran leskiupseerin. Jotenkin en jaksanut kuunnella. Tsemppiä leskiupseerin kanssa.

Vierailija
27/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, tälle jänskälle aiheelle!

Vierailija
28/37 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi jankkaa nyt puhelinnumeroa. Annoin ulkomaalaisen numeron, josta mulle on viimeaikoina tullut hämäriä soittoja.

Ap.

Vierailija
29/37 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi jankkaa nyt puhelinnumeroa. Annoin ulkomaalaisen numeron, josta mulle on viimeaikoina tullut hämäriä soittoja.

Ap.

😁

Vierailija
30/37 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden ajan viestittelimme, minä en kovin aktiivisesti, joten meni 2 vko ennen kuin rahaa pyydettiin. Kerroin, että koska olen leski, niin rahat ovat alaikäisten lasten takia sulkutilillä, tarvitsen oikeuden päätöksen niiden saamiseksi, mutta että voin hakea lainaa niitä vastaan! Suomessa pitää varata aika ja mennä pankkiin, joten tässä menee nyt vähän aikaa...

Vierailija
31/37 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä vinkki ja kantsii muistaa. Antaa numeroksi jonkun ulkomaisen call center huijarinumeron joita löytää netistä vaikka itse olis säästynyt. Tai voihan niille antaa kotimaisen telemarkkinoijan numeron omalta estolistalta XD

Muuten olisin varovainen näiden kanssa, takan on aina järjestäytynyt rikollisuus.

Tedtalkissa tais olla jonkun cyber security tyypin vastaava huijaus, en löydä tähän mutta oli hauska ja googlettamisen arvoinen. 

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Vierailija
32/37 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seukkailen vaan Ozzy Osbournen kanssa. Molemmat meistä vaan on yhtä köyhiä eikä kummallakaan oo rahaa lähettää toiselleen mitään😢

Vierailija
33/37 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ukkelista kuulunut enää mitään. Ilmoitti vain ettei saanut yhteyttä antamaani numeroon. Kovin helpolla luovutti, olis nyt edes yrittänyt jallittaa enemmän.

Miten ihmeessä näin surkeaan feikkiin kukaan voi haksahtaa???

Ap.

Vierailija
34/37 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ukkelista kuulunut enää mitään. Ilmoitti vain ettei saanut yhteyttä antamaani numeroon. Kovin helpolla luovutti, olis nyt edes yrittänyt jallittaa enemmän.

Ap.

Ala vuorostasi sinä ruinaamaan siltä rahaa jonkun yllättävän taloudellisen ahdingon vuoksi.

Vierailija
35/37 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulossa, ap:n olis kantsinut alkaa ruinata rahaa lahjoihin ja kinkkuun (joka päivälle oma, iso suku nääs) ja ties mihin. Ihan sikana ja poskettomia summia tietenkin. Siivoojaakin tarvitaan ja koristeet pitää ostaa jne.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ala vuorostasi sinä ruinaamaan siltä rahaa jonkun yllättävän taloudellisen ahdingon vuoksi.

Vierailija
36/37 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on aikaa jouluna viestitellä" upseerin kanssa, niin kerro miten olet jäänyt varhain leskeksi ja elät puolisosi suvun isossa kartanossa. Tulet perimään kaiken, sillä puolisollasi ei ollut muita sisaruksia ja appesi haluaa sinut jatkamaan hänen hyvin menestyvää hevosjalostustaan. Olette Suomen rikkain hevosia jalostava suku jo viidessä polvessa. Ja mitä nyt pientä bisnestä tekstiili- ja makeisteollisuudessa, joista ehkä voit manita Fazer ja Vallila (ja linkit niiden sivuille). Mutta siis joo tosi pientä ja siitä et niin katso aiheelliseksi kertoa, koska hepat ovat lähellä sydäntäsi.

Sano, että tarvitset rinnallesi todella osaavan bisnesihmisen ja  käskyttämiseen tottuneen puolison, joten olisiko hänestä siihen yhtään? Teillä on palvelusväkeä ja muita alaisia, joten hyvä toimitusjohtaja avioliiton kautta saa paikan.

Kerro haaveistasi viettää häät purjehtien Karibialla ja lentää sitten sieltä päin sitten jonnekin metropoliin vähän juhlimaan pariksi päiväksi. Muuta et ehdi, mutta mahdollisimman pian kuitenkin. Olet niin hääihmisiä kuin olla saattaa ja rakastat sen tyyppisiä juhlia muutenkin Että onko hän myös juhlista pitävää sorttia?

Vakuuta, miten tunnet jo nyt löytäneesi oikean ihmisen elämääsi. Paljon sydämiä.

Ainoa mutta on miehesi patriarkaalinen suku, jossa sinuun sitoutuva puoliso joutuu polvistumaan appiukkosi eteen ja vannomaan uskollisuutta suvulle. Lisäksi pitää maksaa 150 600 euroa suvulle rahaa, mikä vahvistaa uskollisuuden valan ja on puoliso kuolinpäivän mukaisesti päätetty summa. 

Oisko tästä alkajaisiksi? 

Nämä ovat joskus ihan kivaa ajanvietettä,jos on aikaa ja ei keksi muuta tekemistä. Englannin kieliharjoittelun kannalta järkevääkin. Jos siis nyt jotakin edes ymmärtää. Suomessa on usein hyvä kielitaito ihmisillä ja ne "upseerit" eivät aina tajua muuta kuin käyttää valmiita vastauksia, 

Pidä hauskaa!

Vierailija
37/37 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjassa "Tarinoita toiselta puolelta" (Riku Salmivuori) on niitä tarinoita ja juttua näistä huijareiden huijaajista. Tyydyttävää luettavaa!

Onko sukua Vesalle?

https://yle.fi/a/74-20102520

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän