Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyin facessa leski-upseeri-komistuksen kaveropyynnön

Vierailija
13.12.2019 |

Nyt jännityksellä odotan viestejä ja aion lähteä leikkiin täysillä mukaan. Autatteko mua sitten keksimään hyvät selitykset, miksi mun rahalähetykset ei oo menny perille =)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsrakas kierrä armeijan miehet kaukaa!! Väistä luoti vielä kun voit!

T. Vierestä seurannut.

Vierailija
2/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsrakas kierrä armeijan miehet kaukaa!! Väistä luoti vielä kun voit!

T. Vierestä seurannut.

Sulta taisi mennä pointti ohi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedätin kans hetken nigerialaisia.

Lähde mukaan siihen tunnejuttuun hitaasti, ei liian nopeasti. Ja sitten olet toki auttamassa ja maksamassa, mutta voi ei mihin ne maksamani rahat katosivatkaan?? olin VARMA että laitoin ne!

Oli hemmetin hauskaa hetken aikaa vedättää niitä.

Vierailija
4/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti hyväksyit kaveripyynnön etkä trollaa, niin kerro tänne jatkosta. Kyllä mä ainakin haluan kuulla juttuja kuinka nuota komistuksia vedätetään, ja kuinka kauan menee ennenkuin ne hiffaa notta oho, ei mennytkään niinkuin Stömsöössä.

Vierailija
5/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti hyväksyit kaveripyynnön etkä trollaa, niin kerro tänne jatkosta. Kyllä mä ainakin haluan kuulla juttuja kuinka nuota komistuksia vedätetään, ja kuinka kauan menee ennenkuin ne hiffaa notta oho, ei mennytkään niinkuin Stömsöössä.

Mä sain menemään aikaa parisen viikkoa vedätykseen. Aina keksin ällistyneenä selityksen, väärensin (photoshoppasin) kaikenlaisia kuitteja joita lähetin todisteeksi että olen lähettänyt rahaa. Oli hyvä harrastus hetken aikaa :D Voisin tehdä toistekin mutta ei ole tullut ketään leskimiestä kärkkymään.

Vierailija
6/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille ensin, että olet juuri vankilasta vapautunut paloittelumurjaaja ja satanisti. Sitten kerrot miten tulit sille miehelle ajatuksen voimalla raskaaksi ja vaadit elareita.

Vierailija
7/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kertoa että "Ooooo absolutely I will send you xxxx through my bank". Ja sitten palaat surkeana saman päivän iltana tmv mikä nyt onkaan sopiva aika että "Everything is all set, my bank just says you need to pay them first a 50e transaction fee before they can send you my 50000e."

Sitten olet ihan ymmärtämättömänä miksi tämä ei halua toteuttaa tätä. Tokihan heille 50e lähettäminen on pieni kulu verrattuna siihen että saa sinulta 50000e. 

Vierailija
8/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite huomasin että viestejä kirjoitti ainakin kaksi eri tyyppiä. Toinen oli sellainen loey-dovey kuhertelija ja toinen painosti ja ahdisti. Kirjoitinkin yhteen viestiin et miksi olet välillä niin ihana ja välillä niin ilkeä???? Ne ei ees koordinoi tyylejään :D

Vierailija
9/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossapa olisi hupia kaamoksen aikaan :D Tuli mieleen tämä vanha tarina: http://www.scamorama.com/smurf.html

Vierailija
10/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää lähettämään rahaa. Toimi nopeasti.

Vierailija
11/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kaveripyyntöä hyväksynyt, keskustella voi ilmankin. Laita se nyt edes rajoitetuin oikeuksin näkemään sun päivityksiä ja kuvia tai mielummin poista kavereista kokonaan.

Keskustelin yhden profiilin kanssa muutaman kuukauden ennenkuin tuli raha-asiat ja rahojen nouto Espanjasta ajankohtaiseksi. Siinä vaiheessa tajusivat, että olen selitellyt puutaheinää. Siellä oli monta eri kirjoittajaa profiilin takana, huomasi todella selvästi.

Vierailija
12/37 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjassa "Tarinoita toiselta puolelta" (Riku Salmivuori) on niitä tarinoita ja juttua näistä huijareiden huijaajista. Tyydyttävää luettavaa!

Vierailija
13/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viestin jälkeen kertoi, että hakee itselleen vaimoa ja on mun profiilikuvan perustella jo täysin rakastunut

Vierailija
14/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 viestin jälkeen kertoi, että hakee itselleen vaimoa ja on mun profiilikuvan perustella jo täysin rakastunut

Olisit nolona tunnustanut, että olit laittanut profiilikuvaksi 45 v vanhan nuoruudenkuvasi...

Vierailija
15/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossapa olisi hupia kaamoksen aikaan :D Tuli mieleen tämä vanha tarina: http://www.scamorama.com/smurf.html

Jörö Brummbär :D

Vierailija
16/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot sille ensin, että olet juuri vankilasta vapautunut paloittelumurjaaja ja satanisti. Sitten kerrot miten tulit sille miehelle ajatuksen voimalla raskaaksi ja vaadit elareita.

Tämä on hyvä!

Vierailija
17/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä panttimaksua vahvistukseksi, että hän on oikea henkilö eikä huijari.

Vierailija
18/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä nyt etenisin? Olen vastaillut hyvin niukkasanaisesti ja viimeiseen viestiin laitoin vain sydänhymiön. Kyselee siis haluanko viettää hänen kanssaan lopun elämääni.

Ap

Vierailija
19/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tottakai, marry me?

Vierailija
20/37 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedätin kerran jonkin aikaa huijaria, joka uskotteli mun kaukaisen sukulaisen kuolleen Keniassa ja jättäneen mulle jättiperinnön. Mun olisi pitänyt maksaa kaikenlaisia maksuja rahat saadakseni. Lopulta mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin sanoa, että voit ottaa tarvittavan summan mun jättiperinnöstä, koska Etiopiassa tuskin ollaan niin hirveän tarkkoja muodollisuuksien suhteen. Ja juttu loppui kuin seinään. Sain venytettyä meidän yhteydenpidon noin viikkoon, joten saatoin pelastaa jonkun mua tyhmemmän samanaikaiselta huijaukselta. Noin olen mun hauskanpitoa hänen kanssaan itselleni perustellut. Olin tuolloin 20-vuotias, eli minuun tuskin olisi edes yritetty perinteistä romanssihuijausta.