Tinder
Laitoin ihan tsoukilla profiilitekstiin vain tekstin "Ota selvää" ja kasan erilaisia hymiöitä. Näin ollen olin varma, että matcheja ei tule yhtään, koska sehän on täysi turn-off. Hämmästyksekseni olenkin saanut paljon matcheja, mitä ihmettä. Olen vielä 44-v mies, eihän tämä käy nyt järkeen ollenkaan.
Kommentit (5)
Miksi täällä pitää olla joka päivä vähintään 5 tinder-aiheista ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Osa niistä on aasialaisia ja afrikkalaisia poikia, jotka pian kysyvät WhatsUp-numeroasi ja kertovat äitinsä rintasyövästä. Pitäisi saada rahaa sitä varten. Ole varovainen.
Ihan ovat normi suomimammoja ja yksi jopa 22-v! Se on minusta käsittämätön juttu. T. Ap
Pakko laittaa viestiä tuolle 22-v mimmille ja kysyä, mitä hän oikein miettii, kun matchaa minun 44-v miehen kanssa, jotainhan siinä on silloin pielessä.
Ja vielä mulla on lippis ja aurinkolasit päässä. Yksi kuva vain. Pakko vetää se johtopäätös, että näytän siinä kuvassa hyvältä. Mulla on ollut profiili, jossa kuvia ilman lippistä ja laseja, niin en saa näin hyviä matchejä. Olen siis ruma oikeasti, harmi. T. Ap
En ole kalju, että se ei selitä lippistä. Kuva kylläkin sivuprofiilista otettu, ehkä näytän rumalta siis edestä. Ehkä mulla on iso nenä, tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa niistä on aasialaisia ja afrikkalaisia poikia, jotka pian kysyvät WhatsUp-numeroasi ja kertovat äitinsä rintasyövästä. Pitäisi saada rahaa sitä varten. Ole varovainen.
Ihan ovat normi suomimammoja ja yksi jopa 22-v! Se on minusta käsittämätön juttu. T. Ap
Pakko laittaa viestiä tuolle 22-v mimmille ja kysyä, mitä hän oikein miettii, kun matchaa minun 44-v miehen kanssa, jotainhan siinä on silloin pielessä.
Kerro sitten täällä, mitä tuo 22v. vastasi. Onko muuten monellakin naisella Tinderissä noin laaja ikähaarukka? 😮