Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette viimeksi kuunnellut hyvän saarnan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime sunnuntaiaamuna. Tai en niin hyvästä tiedä, vaimo oli pahalla päällä kun tulin baarikierrokselta aamulla klo viisi.

Vierailija
2/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta suusta olen kuullut aina parhaat saarnat. Olen agnostikko ja jutut on monesti sellaisia että kuulija on helposti korvat punaisina. Tänne ei voi laittaa mitään elävän elämän tekstiä. Ne ei menisi sensuurista läpi ikinä. Keväällä kun oli vaalit ja muunnellun totuuden puhujat jalkautui toreille. Siellä kysyin viattomasti että pystytkö puhumaan totta? 

Miehellä meni pasmat pikkusen sekaisin. Yllytin lisää että otetaan täältä yleisöstä kysymys ja vastaa siihen kyllä tai ei. Lopullisesti nolasin tyypin kun sanoin että sä puhut paljon mutta et sano mitään. Ei ollut ensimmäinen kerta kun vento vieraat sanoi että mun pitäs alkaa politikoksi. En ala koska mua ei kiinosta olla julkinen eläin. Naamarin kanssa ja ilman nimeä jos saisi niin siten voisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut Youtubesta esim. David Wilkersonia ja Niilo Yli-Vainiota. Myös David Pawsonia.

Saarnoja kuunnellessa pitää aina olla kuitenkin tarkkana, että on Raamatun mukaista.

Hyvää luterilaista teologiaa on myös Bryan Wolmuellerin kanavalla Youtubessa.

Vierailija
4/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut Youtubesta esim. David Wilkersonia ja Niilo Yli-Vainiota. Myös David Pawsonia.

Saarnoja kuunnellessa pitää aina olla kuitenkin tarkkana, että on Raamatun mukaista.

Hyvää luterilaista teologiaa on myös Bryan Wolmuellerin kanavalla Youtubessa.

*Wolfmueller

Vierailija
5/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän saarnan?

Vierailija
6/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua tarvitse teititellä.

Vierailija
7/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roihuvuoren kirkossa, keski-ikäinen miespappi pari vuotta sitte. Nimeä en muista., ei ole enää tässä seurakunnassaehkä työssä. Empaattinen saarna jäi mieleen.

Vierailija
8/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roihuvuoren kirkossa, keski-ikäinen miespappi pari vuotta sitte. Nimeä en muista., ei ole enää tässä seurakunnassaehkä työssä. Empaattinen saarna jäi mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme