Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pitäisi varata hotelli Roomasta...

Vierailija
16.06.2006 |

Mutta mistä päin? Kannattaako ottaa 3*** Priscilla hotelli ´n. 20min. kävelymatkan päästä Espanjalaisista portaista ym. vaiko sitten joku parempi hotelli (mm. uima-altaalla) jostain kauempaa? Kokemuksia ja suosituksia kenelläkään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi napparat sivut, ollaan sielta otettu paljon hotelleja, suosin roomassa itse terminin aluetta...

Vierailija
2/6 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun pitäisi tietää, mikä hotelli olisi hyvä... Ja onko parempi ottaa hyvä hotelli kauempaa vai vähän huonompi keskustasta..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin keskustaa ja varsinkin Roomassa on ihana kävellä kaduilla ja nauttia kaupungin niin mahtavasta tunnelmasta. En itse valitsisi terminin aluetta, joka on vähän rähjäistä, mutta mikä muu tahansa vanha osa käy. Itse olimme vanhassa juutalaiskorttelissa ja nautimme ihan hirveästi. Oli tosi helppo kävellä vatikaaniin joen vartta ja muutenkin kaikkialle kävely (Colosseum, Foro Romano, espanjalaiset portaat) oli tosi nautinnollista. Itse kävely oli ihanaa juuri sen vuoksi, että kaikkialla oli vanhaa upeaa arkkitehtuuria.

Jossain vähemmän idyllisessä kaupungissa ja lasten kanssa ehkä voisin ottaa kauempaa uima-allas version.

Vierailija
4/6 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tärkeää, että oli lyhyt kävelymatka kaikkialle - silti ajettiin bussilla mm. Vatikaaniin, ja joinakin päivinä tuli käveltyä lähemmäs 15 kilometriä. Jossain kauempana ollessa aika olisi mennyt nähtävyyksien luo tulemiseen, eikä päivällä olisi voinut käydä hotellissa lepäämässä " siestan" aikaan. Jos haluaa löhöillä hotellin uima-altaalla, niin kannattaa kyllä matkustaa jonnekin muualle kuin Roomaan ihan hintatasonkin takia!

Mutta ehdoton juttu hotellissa on kyllä ilmastointi, se kannattaa vaatia.

Me aiotaan ensi kerralla majoittua hotellin sijasta retkeilymajaan/hostelliin, jossa saadaan itse laittaa ruokaa jne. Me kun tykättiin ostaa take away -herkkuja, ja niitä oli inhottava salakuljettaa hotelliin yöpalaksi;-)

Hauskaa reissua!

Vierailija
5/6 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 15 min. kestää autolla. Lisäksi hintaan (n. 70euroa yöltä) sis. saunat, uima-allas, hierontaa jne.

Ei kai sitä keskustassakaan jaksa loputtomiin kävellä? Kun päivän viettää siellä, on ehkä kivakin tulla takaisin hotelin rauhaan uimaan jne.

Vaikka toisaalta tuo 3 päivää menee kyllä kaupunkia katsellessa. Colosseum on lähinnä nähtävä, muihin nähtävyyksiin jonottaminen ei innosta...

Hmm, ehkä sen tietää vain kokeilemalla, kumpi on parempi, läheinen sijainti vai hyvä hotelli... (tai tuo on B&B).

Lisää kokemuksia Roomasta luen mielelläni...!

Vierailija
6/6 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin sitäkin, että jaksaako kuitenkaan sieltä hotellilta (Via Veneton luota) kävellä muualle kuin niille portaille ja suihkulähteelle. Että pitääkö siellä kuitenkin ajella julkisilla ym. Samalla vaivallahan sitten sieltä kaumepaa tulee vartissa autolla...

Vai oletteko Rooman-kävijät sitten useampaan kertaan päivän aikana käyneet hotellilla? Sillä jos sieltä aamulla lähtee ja illalla palaa takaisin, ei kai sillä sijainnilla ole niin kauheasti merkitystä. Vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi