Olen kotona ihan näpsäkän näköinen ja kivakroppainen
mutta vaatekaupan sovituskopissa peilistä katsoo valkoinen homssuinen valas=) jolla on reisissä selluliittiä ja polven sisäsivulla sinisiä verisuonia.
Mä palaan kaupungista aina masentuneena.
Kommentit (11)
Joo niin minäkin. Kotona ihan ok, kaupungilla hävettää kun näkee kuvajaisensa.
En ymmärrä miksi vaateliikkeet eivät ymmärrä panostaa pukukoppiin. Valaistus ja ahtaus on jo sellainen, että olen lopettanut käynnin ja sovittamisen. vaatekaupoissa. Kilpailuvaltti kivijalkakaupoille tehdä tavallinen nainen iloiseksi ostosreissullam.
Niin samaa mieltä #3 kanssa. Ihmiset ostais enemmän, kun sovituskoppien valot sais näyttämään hyvältä. Ihan joka paikassa sama homma.
Aloittaja. Luulitko oikeasti että olet yksin asian kanssa? Jokainen näyttää sovarissa hirveältä. Itsekin viimeksi hennesillä olin ihan maassa, kun näytin niin hirveältä.
Minulla ei tosiaan ole ylimääräistä, olen xs-kokoa. Silti ne valot onnistuvat löytämään multakin selluliittia ja epätasaisuutta. Paistavia verisuonia ja kalpean ihon.
Olen itse ajatellut näin, että Sovituskopin näkymä EI ole normaali näkymä.
Ei missään normielämässä ole tuollaisia valoja.
Kotona normaalissa valossa on se miltä näytät oikeasti muille.
No älä välitä, valtaosa ihmisistä näkee sinut kuitenkin luonnonvalossa eli "kivan ja näpsäkän näköisenä" eikä niissä kaupan hirvitysvaloissa. Ne sovituskoppien valaisukset eivät takuulla imartele yhtään ketään!
Ihan kauhea vika toi verisuonet polvissa?! Mietis nyt mikä on kohtuullista valitusta.
Moni ostos jää tekemättä, kun sovitustiloihin ei satsata. Niiden valaistus saa ihmisen näyttämään kamalalta puki päälleen mitä tahansa, ja kopeissa on liian ahdasta.
Vierailija kirjoitti:
Moni ostos jää tekemättä, kun sovitustiloihin ei satsata. Niiden valaistus saa ihmisen näyttämään kamalalta puki päälleen mitä tahansa, ja kopeissa on liian ahdasta.
Ei se siitä sovituskopin peilistä johdu.
Taikapeiliä ei ole vielä keksitty. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se siitä sovituskopin peilistä johdu.
Taikapeiliä ei ole vielä keksitty. ;)
Onhan niitä heikentäviä ja pidentäviä peilejä huvipuistoissa. :)
Ohis
Juuri näin! Monet kerrat jäänyt ostosreissu siihen, kun ekaa vaatetta sovittaessa on näyttänyt niin hirveältä. Ja ihan normaalikokoinen 42v nainen minäkin olen enkä yleensä paljoakaan kroppaani mieti.
Ostin kerran todella (yli)kalliit farkut, kun suhahdin kokoon 34 (normi 38) ja sovituskopissa oli pehmeä valo. Mieluummin pitäisin siis jotain illuusiota yllä enkä sitä inhorealismia, mitä sovituskopit yleensä tarjoaa :))
On kyllä niin oikee sana toi inhorealismi. 😂
Ei tuu hutiostoja, kun näyttää suuressa osassa vaatteita, kuin alusvaatteisillaankin, aivan karmeelta.
Niin harva vaatekappale pääsee sen seulan läpi, että ne on sitte hyviä.
En sano että tää ois superhyvä. Jättäisin mieluusti sen vaiheen pois, missä näytän karvattomalta kalkkunalta.
Vai näpsäkän näköinen