Miten tuit transyhteisöä tänään?
Paljon on vielä tehtävää, että saadaan tasa-arvo tähän maahan. 😊
Kommentit (50)
En mollannut niitä netissä. Huomenna sitten taas voisi ihan vain tämän keskustelun takia.
Ois tässä vähän muutakin ensin, katellaan sitten kun jää aikaa
Mulla on Transpointin osakkeita. Se saa riittää
Vierailija kirjoitti:
Mikä voi olla tärkeämpää kuin ihmisoikeudet? 🤔
Vierailija kirjoitti:
En mollannut niitä netissä. Huomenna sitten taas voisi ihan vain tämän keskustelun takia.
Miksi koet asiaksesi mollata?
Miten ap edisti transrodullisten oikeuksia tänään? Vaaditko heille ihonvärin yms hoitoa yhteiskunnan varoin? Vai unohditko heidän ihmisoikeudet tänäänkin?
Tänään en kehottanut yhtään transyhteisön edustajaa tappamaan itseään ja näin kasvattamaan yhteisön entisestään korkeaa itsemurhaprosenttia entisestään. Se tosin johtui vain siitä, etten muistanut enkä jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset, nälänhätä, sairaat, vanhukset, köyhät ja eläimet eli katellaan jos jää aikaa
Miksi olette näin vihamielisiä? ☹️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset, nälänhätä, sairaat, vanhukset, köyhät ja eläimet eli katellaan jos jää aikaa
Hallitsematon väestöräjähdys joka pahentaa kaikkia noita ongelmia ja lukuisia muita kuten ilmastonmuutosta ja yleistä turvallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Transpointin osakkeita. Se saa riittää
Ja mulla on VW Transporter.
On muuten laatunsa suhteen surkein omistamani auto.
En lähtenyt mukaan vahvistamaan transaktivistien harhoja. Kehon ulkopuolista sukupuoli-identiteettiä ei ole olemassa eikä ole mahdollista syntyä väärään kehoon. Kuulostaa ihan joltain sielunvaellusopilta ym. flat earth -kamalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla mainitsemillasi ryhmillä (- eläimet) on ihmisoikeudet Suomessa, transihmisillä ei.
Halasin transystävääni joka on minulle rakas❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
En lähtenyt mukaan vahvistamaan transaktivistien harhoja. Kehon ulkopuolista sukupuoli-identiteettiä ei ole olemassa eikä ole mahdollista syntyä väärään kehoon. Kuulostaa ihan joltain sielunvaellusopilta ym. flat earth -kamalta.
Transsukupuolisuus ei ole harha, eikä mielenterveysongelma.
Väärän sukupuolen kehoon voi syntyä ja se on tieteenkin tunnustama fakta. Miksi vastustat tiedettä? Kumpi meistä on flat earther?
Vierailija kirjoitti:
Halasin transystävääni joka on minulle rakas❤️❤️❤️
Hyvä alku ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisuus ei ole harha, eikä mielenterveysongelma.
Väärän sukupuolen kehoon voi syntyä ja se on tieteenkin tunnustama fakta. Miksi vastustat tiedettä? Kumpi meistä on flat earther?
Lähteet? Muut kuin Setan ja Trasekin sivut, kiitos. Käsittääkseni transsukupuolisuuden syytä ei tunneta.
❤️😘