Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, puhelin lompakkokotelossa vai erikseen?

Heijaa
12.12.2019 |

Mielenkiinnosta aloin pohtia, miten teillä on kännykkä ja lompakko.
Yhdessä samassa kotelossa (suojakuoriin mahtuu pankkikortit jne) vai erikseen puhelin ja lompakko? Kiinnostaisi myös ikä. Itse olen 39v, samassa kulkevat mukana.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostatte liian isoja puhelimia jos kotelo tekee siitä ihan liian ison. Itsellä rajana 150mm, sen korkeampaa puhelinta en osta.

Oman puhelimen mitat ovat 15 x 7,5 x 10 cm ja se on ehdottomasti oma maksimini. Etenkin paksuus ja leveys ovat käytettävyyden kannalta olennaisimmat ja niihin suojakuoret vaikuttavat eniten. Puhelimen pituudella ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Sony Xperiat ovat itseasassa käteen sopivimpia mutta pitkä ja kapea näyttö muuten ei ole kätevä.

Ilmeisesti tarkoitat näitä uusia pitkulaisia Xperioita, koska minulla on Xperia XA, ja se on pieni ja sievä ja sopii koteloineenkin pieneen käteeni moitteettomasti.

Vierailija
22/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojakuorelliset ihmiset on niitä, jotka aina pummaa kolikoita muilta, kun "ei oo taaskaan käteistä mukana, hups".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikseen, vaikka puhelimen suojakuoreen kyllä mahtuisi kortit. Jos molemmat on mukana, mulla on laukku, mutta en nyt jatkuvasti pidä niitä molempia mukana.

Vierailija
24/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojakuorelliset ihmiset on niitä, jotka aina pummaa kolikoita muilta, kun "ei oo taaskaan käteistä mukana, hups".

Totta, uhkasakon uhalla on kielletty, että kukkaroa ei voi pitää mukana, jos on suojakuoret puhelimessa. Minä aina välillä unohdan tämän, ja sitten se sakko rapsahtaa :(

Vierailija
25/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea teillä sitten lompakossa on jos ne ei mahdu siihen kännykkäkuoreen? Kyllähän siihen ajokortin, bonuskortit ja pankkikortin sujauttaa?

Paljonkin erilaisia bonuskortteja ja pari pankkikorttia sekä muita lippusia ja lappusia. Seteleitä  ja kolikoita. Lisäksi ajokorttini ei ole pankkikorttikokoa vaan vanhempi iso muoviläpyskä.

Vierailija
26/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea teillä sitten lompakossa on jos ne ei mahdu siihen kännykkäkuoreen? Kyllähän siihen ajokortin, bonuskortit ja pankkikortin sujauttaa?

Paljonkin erilaisia bonuskortteja ja pari pankkikorttia sekä muita lippusia ja lappusia. Seteleitä  ja kolikoita. Lisäksi ajokorttini ei ole pankkikorttikokoa vaan vanhempi iso muoviläpyskä.

Korjaan kirjoittamaani, ei siis kaikki bonuskortteja vaan esim. kirjastokortti, kelakortti, bussikortti.