Mies suuttui kun epäilin häntä varatuksi
Miksi kukaan suuttuu tuollaisesta? Sanoi, että jos epäilen häntä valehtelijaksi niin parempi jättää tapaamatta. Jos minua sinkkunaista epäillään varatuksi niin en minä siitä suutu. Onko miehistä (tai ylipäätään ihmisistä?) tullut jotenkin herkkänahkaisempia? Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun mies suuttuu aivan ihmeellisestä syystä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun syyttömänä syytetään pettäjäksi, niin kyllähän se saattaa ärsyttää ihmistä jos toista.
Onko kysymys "oletko varattu?" syyttämistä?
Ap
Riippuu asiayhteydestä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa kyllä. Eikö sen pitäisi olla lähinnä imartelevaa että epäillään varatuksi? Miksi kukaan olettaisi että ruma, tyhmä ja muutenkin vastenmielinen on varmaankin varattu....
Riippuu varmaan tilanteesta, mutta jos olisin itse tapaillut jonkin aikaa miestä, josta olen kiinnostunut, ja hän epäilisi minua varatuksi, en mä kyllä imarreltu olisi. Hämmentynyt ehkä. Sehän kertoisi etten ole onnistunut ilmaisemaan kiinnostustani häntä kohtaan oikein tai jopa että olen tahtomattani antanut sellaisen mielikuvan, että vain leikin hänen tunteillaan. Kyllä mä haluaisin tietää, mistä sellainen epäilys on syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin miehenä loukkaa suuresti jos joku luulee minua varatuksi, homoksi tai pelimieheksi. En ole noista mitään.
Tuskin kukaan luuleekaan ilman syytä. Yleensä tuollaiset epäilykset eivät tule tyhjästä vaan niille on jokin peruste.
Mt-ongelmia löytyy kyllä. Sen jälkeen kun hyväksyin tämän osana itseäni olen alkanut voida henkisesti paremmin. Mitä enemmän yrittää kieltää itseltään heikkouksiaan pahemmin ne pääsevät murentamaan henkistä hyvinvointia. Ei minua kaduta että näytin tämän puoleni miehelle. Jos hän ei ymmärrä ja hyväksy sitä, emme sovi toisillemme.
Ap