Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun epäilin häntä varatuksi

Vierailija
12.12.2019 |

Miksi kukaan suuttuu tuollaisesta? Sanoi, että jos epäilen häntä valehtelijaksi niin parempi jättää tapaamatta. Jos minua sinkkunaista epäillään varatuksi niin en minä siitä suutu. Onko miehistä (tai ylipäätään ihmisistä?) tullut jotenkin herkkänahkaisempia? Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun mies suuttuu aivan ihmeellisestä syystä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kyllä. Eikö sen pitäisi olla lähinnä imartelevaa että epäillään varatuksi? Miksi kukaan olettaisi että ruma, tyhmä ja muutenkin vastenmielinen on varmaankin varattu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suuttuminen oli vain tekosyy lopettaa tapailu. Varmaan pitää sinua heikkona, ja huonoitsetuntoisena koska epäilet hänellä olevan muitakin. Totuudella ei ole väliä, vaan sillä, että hän ei enää tunne viehätystä sinua kohtaan. Itsevarma ihminen keskittyisi vain teidän kahden väliseen aikaan, eikä miettisi muita (mahdollisia) naisia.

Vierailija
4/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka treffeillä suuttuu kysymyksestä oletko varattu aiheuttaa tasan sen mielikuvan, että juuri näin on. Ei sinkku moisesta hernettä nenään vedä.

Vierailija
5/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itsekään pitäisi siitä, että joku epäilisi minua aiheetta huijariksi. Siinä ei ole mitään imartelevaa. Tulee vain sellainen olo, että taitaa olla vainoharhaisia epäilyjä vastassa tulevaisuudessakin.

Vierailija
6/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas? Ei kai kukaan tykkää siitä, että syytetään valehtelusta? Taitaa olla saman trollin postauksia täynnä koko ketjun alku.

Vierailija
7/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itsekään pitäisi siitä, että joku epäilisi minua aiheetta huijariksi. Siinä ei ole mitään imartelevaa. Tulee vain sellainen olo, että taitaa olla vainoharhaisia epäilyjä vastassa tulevaisuudessakin.

Etkö sinä epäilisi, jos haluaisit nähdä miehen asunnon ja hän kieltäytyisi näyttämästä sitä? Tämä mies siis olisi halunnut tavata vain minun luonani. Hälytyskellot alkoi soida. Minusta on ihan aiheellista olla varuillaan, sillä olen nähnyt aika monen varatun etsivän seuraa netissä.

Ap

Vierailija
8/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua olla osallisena kenenkään pettämiseen. Jos tämä antoi minusta nyt sitten huonon vaikutelman miehelle, niin se on hänen menetyksensä.

Ap

Vierailija
9/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstat on täynnä ukkomiehiä. Jotkut kertoo suoraan etsivänsä salaista seuraa, jotkut väittää olevansa avoimessa suhteessa ja jotkut ihan vaan muka sinkkuina.

Vierailija
10/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua olla osallisena kenenkään pettämiseen. Jos tämä antoi minusta nyt sitten huonon vaikutelman miehelle, niin se on hänen menetyksensä.

Ap

Vaikuttaa siltä, että ei ollut kovin iso menetys.

Vierailija
11/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikuttaa siltä, että ei ollut kovin iso menetys.

😄 Juu, ei ainakaan varatulle miehelle.

Ap

Vierailija
12/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun mies suuttuu aivan ihmeellisestä syystä".

Olisiko ulosannissasi jotain petrattavaa?

Vierailija
13/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä epäilisi, jos haluaisit nähdä miehen asunnon ja hän kieltäytyisi näyttämästä sitä? Tämä mies siis olisi halunnut tavata vain minun luonani. Hälytyskellot alkoi soida. Minusta on ihan aiheellista olla varuillaan, sillä olen nähnyt aika monen varatun etsivän seuraa netissä.

Ap

Eli epäilit pettäjäksi ja ihmettelet täällä, että miksi suuttui. En minäkään halua ketään naista asuntooni varoittamatta jos asunto on sekainen (kuten yleensä on). Etukäteen sovittaessa kyllä.

Vierailija
14/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun mies suuttuu aivan ihmeellisestä syystä".

Olisiko ulosannissasi jotain petrattavaa?

Olisi varmasti. Olen miettinyt tätä parin läheiseni kanssa ja he ovat sanoneet minun olevan aika teräväkielinen. Minusta tärkeintä on kuitenkin se, että takana on hyvä ajatus. Tässä tapauksessa se on se, etten aio deittailla varattuja.

Ap

Vierailija
15/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syyttömänä syytetään pettäjäksi, niin kyllähän se saattaa ärsyttää ihmistä jos toista.

Vierailija
16/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun syyttömänä syytetään pettäjäksi, niin kyllähän se saattaa ärsyttää ihmistä jos toista.

Onko kysymys "oletko varattu?" syyttämistä?

Ap

Vierailija
17/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä olisi kannattanut mainita jo aloituksessa. Minulle nimittäin tuli aluksi mielikuva, että ette olisi edes välttämättä tavanneetkaan vielä, vaan lähinnä viestitelleet, jolloin olisi kyllä vähän loukkaavaa, että epäillään huijariksi.

Vierailija
18/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tämmöiset ap:n kaltaiset naiset suhtautuvat lähtökohtaisesti kaikkeen miehen sanomaan valheena.

Joka välissä metsästetään jotain sanaa, missä mies puhuisi ristiin aiempien puheidensa/tekojensa suhteen. Jokaisesta sanasta nainen tekee analyysia, ”tarkoittikohan se nyt sitä vai tätä”?

Mies joutuu lopulta varomaan ja miettimään sanojaan, mikä johtaa siihen että nainen syyttää taas häntä valehtelijaksi kun vastaukset viipyy tai ovat ympäripyöreitä.

Liekö syynä naisen itsevarmuuden puute ja/tai mt-ongelmat?

Vierailija
19/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttuja, jotka ei koskaan kutsu kotiinsa. Niihin ihan järkevät syyt:

-kämppä ihan törkyinen

-asuu opiskelijakämppässä tai muuten kämppiksen kanssa

-asuu vanhempiensa luona

-asuu jossain ihan crackluolaslummikaupunginosassa esim Espoon keskus

-kämpässä enimmäkseen dokataan ja vedetään kamaa ja asunto sen näköinen

Vierailija
20/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin miehenä loukkaa suuresti jos joku luulee minua varatuksi, homoksi tai pelimieheksi. En ole noista mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme