Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhan papan ongelmat. Sairauksia pukkaa ja nyt vielä muistikin on aljanut pettämään. Olen vasta 70-vuotias.

Vierailija
12.12.2019 |

Olen jäänyt hiljaittain leskeksi ja jotain täytyy keksiä sillä aika käy pitkäksi ilman puhekumppania. Pitäskö mun rohkastua ja alkaa etsimään uutta seuralaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan! Vapaita naisia on paljon enemmän näissä ikäluokissa (ja nuoremmissakin... ;D) kuin  teitä miehiä. Onnea etsintään, oma miesystävä on sinua hieman vanhempi ja itse N60+

Vierailija
2/5 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hki-bkk   ja taxilla pattayalle, löytyy juttukavereita samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää harrastaa liikuntaa. Se on paras hoito sekä mielelle että keholle.

Vierailija
4/5 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voisi olla hyvä juttu. Voit myös etsiä seuraa muulla tavoin, esim. osallistua johonkin senioritoimintaan, jota ainakin kaupungeissa järjestetään monenlaista. Sellaisessa toiminnassa saa olla toisten ihmisten seurassa ja on juttuseuraa, niin ei tunnu elämä niin pitkäveteiseltä ja tasapaksulta. 

Vierailija
5/5 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää harrastaa liikuntaa. Se on paras hoito sekä mielelle että keholle.

Laitoin alapeukun syystä että ap kertoo viestissään olevamsa vanhempi ihminen jolla "sairauksia pukkaa". Voi olla että ne liikuntamahdollisuudet on aika rajoitettuja. Joka tapauksessa jokaisesta meistä tulee ajallaan niin vanha ja raihnainen että liikunta ei voi olla enää se keino saada mielenvirkeyttä vaan sen on löydyttävä muista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän