Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mässäily hävettää

Vierailija
12.12.2019 |

Kun menemme perheen kanssa syömään pikaruokaa Hesburgeriin tilaan aina minikana-aterian. Lapset tulevat täyteen juustoateriasta, mutta mies syö enemmän kuin muut yhteensä.

Eilen mies tilasi kerrosaterian, kolme juustohampurilaista, kanatortillan, ylimääräisen juoman, kaksi pehmistä ja pirtelön. Mieheni on normaalipainoinen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pysty syömään noin paljon kerralla. Ei edes legendaarinen vanukasmies.

Vierailija
2/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kuinka plösö sitten, vaikka normaalipainoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyhjentäytymistä sen vuoksi?

Vierailija
4/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se mies, joka aina meni salaa Heselle?

Vierailija
5/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rehellinen syy leijua. Lapsen suusta totuus. Kaikkien grillien hampurilaiset on ihan mauttomia kun vertaa isin tekemiin. Sellainen kehuminen ettei tarvi kuin muistella niin jalat ei koske maahan. Kyllä ne omastakin mielestä on aika hyviä. Tuollainnen lause vaan oikeasti irroitti jalat maasta.

Mä voin myöntää olevani herkuttelija. Ihme kyllä normaali painon rajoissa. Pakko varmaan kiittää geenejä kun en onneksi liho helposti. Toisaalta vasiten kokeillulla riisi paastolla laihduin ihan viikossa että naisen mielestä se oli jo rumaa. 

Vierailija
6/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuten ihan kyydissä, mutta sitten sanoit "normaalipainoinen". Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
7/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, ei siel hesellä tarvi hävetä vaikka ilman housuja söisi ja kaataisi puolet päälleen. Ravintolassa olisi eri.

Vierailija
8/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti tee kotona tarpeeksi täyttävää ruokaa, jätät raavaan miehen nälkäiseksi. Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että annostelet hänelle liian vähän ruokaa. Normaalikokoinenkaan mies ei tule toimeen lasten ja pienisyömäisten naisten annoksilla.

Vierailija
9/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kova häpeämään.

Vierailija
10/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mies on normaalipainoinen niin mikä ihme tässä oli se ongelma? Jos hän tarvitsee enemmän ruokaa niin se on sitten niin. Kyllä munkin mies syö paljon enemmän kuin minä ja monesti vielä annan omalta lautaselta hänelle, kun en itse jaksa. Ja kyllä, hänkin on normaalipainoinen. Miehet yleensä kuluttaa enemmän kuin naiset.

Vierailija
11/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas hävettäisi tuollainen miniateria-akka.

Vierailija
12/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näihin ketjuihin ilmestyy miehiä, jotka julistavat miten MIES ei pärjää naisten ruoka-annoksilla, vaan tarvitsee yhdellä aterialla vähintään kahdeksan kerroshampurilaista, kolme perhepizzaa, vuoallisen lasagnea ja jälkiruoaksi kymmenen litraa jäätelöä, tai muuten kuolee nälkään :D

Vierailija
13/13 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni mamma vetäsee vastaavat setit muutaman kerran viikossa, mutta ne kuittaantuu ku ottaa sen tuplasuperkokoisen LIGHT-kokiksen. Pitää muistaa painottaa tuota light-sanaa tilatessa,se auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä