Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stripparit ja "stripparit"

Vierailija
12.12.2019 |

Tuli mieleeni kun toissapäivänä uutisoitiin Iltalehdessä siitä varusmiesten videosta. Kyseisellä videolla roisia materiaalia strippauskeikasta jossa varusmiehet sotilaspuvuissaan. Strippari oli kyseisessä paikassa kierrellyt mieheltä toiselle ja oli myös dildotettu stripparia.
Niin kenen muun mielestä tuo menee jo ihan mauttomuuksiin? Onko kaikki strippaus tuollaista? Itsellä kun on mielikuva vähän tasokkaammasta hommasta joka tapahtuu jossain lavalla, ei miesten sylissä.
Mitä mieltä miehet on tästä, tai mitä mieltä naiset? Entä jos kyseessä olisi oma mies/ poikaystävä/vaimo/tyttöystävä joka moista touhuaa, olisko se ok? Tai jos naisille strippais joku mies joka pyytää vetämään käteen?
Minä oon ehkä pikkusen tiukkapipo, en oikein ymmärrä koko touhua. Jollaki tasolla voisin hyväksyä sellaisen sensuellin toples esityksen, mutta mitä ilmeisimmin nykypäivänä on normaalia se että levitellään, istutaan miesten sylissä ja näköjään jopa työnnetään dildoja reikiin. Oon ollut varmaan vähän naiivi kuvitellessani strippauksen olevan vähän siistimpää. Ja kun aiheesta nyt sitten aloin lukea, niin nää privaattipaikat on semmosia joissa saa jopa sormettaa ynnä muuta? Käykö miehenne tollasissa paikoissa? Entä naiset?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa kerran poikettiin miehen kanssa erääseen erotiikkaliikkeeseen ja siellä oli priva. Mies sitten taivutteli minutkin katselemaan.

Se toimi silleen, että tyttö keikisteli lasin takana ja minä autoin miestäni runkkailemaan ja lopuksi tyttö oli kasvot lasissa kiinni ja veivasin miehen lastin ikään kuin tytön naamalle. Ihan jännä kokemus ja kaunis tyttö.

Vierailija
2/2 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36N31 kirjoitti:

Tallinnassa kerran poikettiin miehen kanssa erääseen erotiikkaliikkeeseen ja siellä oli priva. Mies sitten taivutteli minutkin katselemaan.

Se toimi silleen, että tyttö keikisteli lasin takana ja minä autoin miestäni runkkailemaan ja lopuksi tyttö oli kasvot lasissa kiinni ja veivasin miehen lastin ikään kuin tytön naamalle. Ihan jännä kokemus ja kaunis tyttö.

Eli asia oli sulle ok ja teille ok. Minä en moista kyllä hyväksyisi, saisi mies jäädä sinne Tallinnaan asumaan samantien jos edes ehdotella tuollaista. Toki joka parilla on omat rajansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla