Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisiköhän kertoa miehelle, että olen hukannut yhden lapsen joukkueen paidan?

Vierailija
12.12.2019 |

Kaikkia alta olen etsinyt mutta en köydä mistään. Mies ei kyllä hyvää tykkää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä siis vain sinä voit huolehtia vaatteista? Lapsella ja miehellä ei ole mitään vastuuta?

No ap sen paidan on hukannut, kai se on hänen vastuullaan?

Eihän aloituksesta selvinnyt kuin se, että AP ei sitä löydä. Ei vaikkapa sitä, kuka paitaa on edellisen kerran käsitellyt. Mutta sepä sitten selvisikin myöhemmin, että AP:n vastuulla on kaikki. Voi voi.

Kyllähän otsikossa jo ilmeni, että ap on sen hukannut. Tosin ap:n tapauksessa asioilla on taipumusta muuttua sekunnissa ja viimeistään huomenna kaikki on jo ihan toisin. Joten sinänsä aivan se ja sama.

Vierailija
22/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en nyt oikein ymmärrä aloitusta. Yksi paita on kateissa ja ap on hukannut sen.

Kysy nyt ihmeessä lapsiltasi!

Ei lapsi sitä ole hukannut vaan minä. Ja mies on aina niin hysteerinen, kun hakee jotakin että se on heti löydyttävä, niin koitan nyt itse löytää sen.

Eikö tämä ole ihan normaali tapa hoitaa asioita? jos mokaa, koittaa korjata asian? Mitä ihmeen vatvomista tässä nyt on? 

No, mä en tykkää, että mies on niin hysteerinen näissä asioissa. Jos yksi lapsen oma paita on kateissa, niin se on sillä sekunnilla löydyttävä ettei se hermostu. Ei sekään ihan normaalia ole. Ja toki haen niin kauan että löydän sen. Mulla on vielä huominen aamupäivä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en nyt oikein ymmärrä aloitusta. Yksi paita on kateissa ja ap on hukannut sen.

Kysy nyt ihmeessä lapsiltasi!

Ei lapsi sitä ole hukannut vaan minä. Ja mies on aina niin hysteerinen, kun hakee jotakin että se on heti löydyttävä, niin koitan nyt itse löytää sen.

Eikö tämä ole ihan normaali tapa hoitaa asioita? jos mokaa, koittaa korjata asian? Mitä ihmeen vatvomista tässä nyt on? 

No, mä en tykkää, että mies on niin hysteerinen näissä asioissa. Jos yksi lapsen oma paita on kateissa, niin se on sillä sekunnilla löydyttävä ettei se hermostu. Ei sekään ihan normaalia ole. Ja toki haen niin kauan että löydän sen. Mulla on vielä huominen aamupäivä aikaa.

No ei sekään, että keskustelupalstalla pohdit käsi poskella, että pitäisiköhän kertoa miehelle... Ajattele nyt. Ihan tyhjänpäiväistä länkytystä. 

Vierailija
24/24 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vissiin antaa miehen hermostua, kun ei mistään löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme