Olenko tuhlari?
Olen työtön ja haluan kuitenkin ostaa kolmelle teinille ja miehelle lahjoja. Puoliso on työelämässä joten molemmat rahoitamme ne. Olen tilannut kirjoja noin satasella ja muita lahjoja noin kahdella sadalla. Yhdelle tilasin 70 euron vaatepaketin. Viikonloppuna käymme ostoksilla vielä ja luulen, että käytämme noin 100-150 euroa omien lasten ja kummilasten lahjoihin. Onko tämä nyt hirveää tuhlaamista? Päätimme ettei tänä jouluna käytetä paljoa rahaa lahjoihin, mutta niin sitä vaan kuluu, kun haluaa ilahduttaa jokaista.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olet tuhlari, koska itse en osta miehelleni mitään ja ilmoitin myös etten itsekään odota mitään.
Toinen lapsista saa toivomansa kaksi tietsikkapeliä (n. 100€), ja toinen pelituolin (n. 100€)
Siinä kaikki.
Ehkä olen sitten. Lohduttaudun sillä, etten ole käynyt vuosiin parturissa, hierojalla tai muissakaan kasvohoidossa. Jossain kohtaa osaan säästää.
Vaatepaketti olisi voitu tilata myös joulun jälkeenkin. Kaikki tulee käyttöön. Kirjoja ostetaan vain kerran vuodessa.
Ehkä voimme nipistää viikonlopun ostoksissa.
Jospa jo ensi jouluna opin...
Mun mielestä olet tuhlari, koska itse en osta miehelleni mitään ja ilmoitin myös etten itsekään odota mitään.
Toinen lapsista saa toivomansa kaksi tietsikkapeliä (n. 100€), ja toinen pelituolin (n. 100€)
Siinä kaikki.