Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ihmeen vuoksi jotkut pidemmät naiset ja lyhyemmät miehet pariutuvat keskenään?

Vierailija
11.12.2019 |

En minä kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi ihmeessä jotkut naiset ja miehet päätyvät sellaisiin parisuhteisiin, joissa nainen on miestä pidempi. Sen tietää jo etukäteen, ettei sellaiset suhteet tule kestämään! Jotkut heistä menevät naimisiin ja jotkut hankkivat lapsiakin! Että päätetään soppaa sekoittaa oikein kunnolla! Mutta miksi, kun ne suhteet eivät kestä? En kerta kaikkiaan ymmärrä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun vanhemmilla on kestänyt suhde 40 vuotta vaikka äiti on isää 10 cm pidempi. Itse olen miestäni 5 cm pidempi (mies 167 cm, minä 172 cm) ja tähän mennessä suhde on kestänyt 8 vuotta. Ainoa vaikutus suhteeseen on se että usein minä teen voimaa vaativia miesten hommia koska olen isompi ja rotevampi meistä.

Vierailija
2/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus sen tekee <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun vanhemmilla on kestänyt suhde 40 vuotta vaikka äiti on isää 10 cm pidempi. Itse olen miestäni 5 cm pidempi (mies 167 cm, minä 172 cm) ja tähän mennessä suhde on kestänyt 8 vuotta. Ainoa vaikutus suhteeseen on se että usein minä teen voimaa vaativia miesten hommia koska olen isompi ja rotevampi meistä.

😱😱

Vierailija
4/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikesti mun poik ystävään isä on semmonen 130 ja sit sen mutsi salee sellanen gandalf eli joku 230m. siis en hiffaa miks nää on ku poikaki ihan oudon pitunen?  siis sille pitkä ja lyhyt samaan aikaan eli noin 198,989 mut ajoittain lyhempi jos ei oo syöny kunnolla. en ymmärä. itsellä isä on normaali kokoinen eli 183 ja äiti ssit ten on siinä 160 hujakoilla. itse olen terve ja hy vin voiva ja kun lapsena oli hyvät vanhemmat ja join maitoo.

Vierailija
5/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on geenien parantamisen halusta.

Paremmat tsänssit että pariskunnan lapset eivät jää lyhyiksi.

Vierailija
6/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.

Vierailija
7/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kaikki ei mene naimisiin rahan tai ulkonäön kanssa.