Millaiset ihmiset kirjoittelevat tänne virka-aikaan?
Kertokaa millaisia te olette jotka tänne päiväsaikaan kirjoittelette. Onko muita kuin kotiäitejä?
Kommentit (20)
Virattomat, varattomat, viraalit viraabelit.
Sellaiset, joille maksetaan mm. tänne kirjoittelusta.
Valtion, kaupungin ja kunnan suojatyöntekijät, eli kaikki.
Varmasti pelkät luuseripàskat, sillä kaikki kunnon ihmiset ovat töissä klo 8-16 eivätkä edes niiskaise palstan suuntaan työpäivän aikana.
Vuorotyöläiset, itsekin edustan sellaista.
Saan käytännössä itse päättää työaikani, kunhan hoidan asiakasprojektit viimeistään annettuihin dediksiin mennessä. Työpuhelimeen vastaan 07-20 välisenä aikana, joten saan myös joustoa sen mukaan, milloin työskentelen varsinaiset tuntini koneen äärellä. Virallisesti olen tavoitettavissa 7.30-17.00. Pystyn myös pitämään liukumia, sillä työhöni kuuluu iltatilaisuuksia, matkoja ym. jotka kompensoin hiljaisempina aikoina.
:)
Julkisen sektorin suojatyöpaikoissa olevat virkamiehet
Olen patjalla työskentelevä lahna. Minulla on hyvin luppoaikaa.
Olen lakossa, joka sattui poliittisesti aika mehukkaaseen aikaan. Muuten en olisi ehtinyt päivällä kirjoitella mitään.
Minä kirjoittelin päivällä, kun oli aikaa. Huomiseksi minulle erääntyy iso työhomma, ja päätin ottaa tänään rennommin, jotta jaksan pusertaa huomisen.
Minulla ei ole työaikaa. On vain työtehtävät, jotka pitää suorittaa. Ja voin suorittaa ne milloin haluan.
Työhöni kuuluu paljon odottamista.
Kun työskentelin vielä päiväkodissa, kirjoittelin aina toisinaan nukkariaikaan tänne, kun istuin pimeässä huoneessa, missä kaikki nukkuivat.
Joo kaikkihan käy töissä klo 8 - 16 ja vain silloin.
Koodari. Työssä istun muutenkin koneella ja työhön liittyy paljon odottamista.
Ainakin minun tuttavani, joka valtionvirastossa Sörnäisissä. Tuntuu olevan varsinainen suojatyöpaikka, lähinnä eläkeikää oleville rouville, jotka eivät missään enää työllistyisi sillä tieto-taidolla. Päivät meneekin matkoja suunnitellen...kunnes tulee työssä jaksamispäivää, retkipäivää, virikepäivää, ja jos mitään näitä ei ole, niin kampaajalla piipahtaminen työaikana katkaisee mukavasti harmaata työpäivää. Useat hommat voisi tehdä max 3 pvässä/viikko, muu aika menee kaikkeen muuhun.
Olen opiskelija. Sitä ennen olin vuorotyöläinen.
Mä kirjoitan töissä kun syön eväitä päivällä. Tai kun pidän kahvitaukoa. Olen yrittäjä ja usein yksin töissä. Palstalla saa nollattua pään hetkeksi.
Vuorotöissä, joita riittää niin paljon kuin jaksaa tehdä. +50h viikot ihan normia. Ei lapsia.
Opettajilla on vapaita aamuja, iltapäiviä, hyppytunteja, lomia.. mitäs kaikkea av-aikaa meillä onkaan..
Kotiäidit- ja isät, työttömät, eläkeläiset, vuorotyöläiset, opiskelijat, sairauslomalaiset, vapaapäivää viettävät nyt ainakin voivat kirjoitella. Toisaalta taas töissä esim kahvitauolla olen joskus kommentoinnut jotain.