Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset kirjoittelevat tänne virka-aikaan?

Vierailija
11.12.2019 |

Kertokaa millaisia te olette jotka tänne päiväsaikaan kirjoittelette. Onko muita kuin kotiäitejä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidit- ja isät, työttömät, eläkeläiset, vuorotyöläiset, opiskelijat, sairauslomalaiset, vapaapäivää viettävät nyt ainakin voivat kirjoitella. Toisaalta taas töissä esim kahvitauolla olen joskus kommentoinnut jotain.

Vierailija
2/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virattomat, varattomat, viraalit viraabelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joille maksetaan mm. tänne kirjoittelusta.

Vierailija
4/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion, kaupungin ja kunnan suojatyöntekijät, eli kaikki.

Vierailija
5/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pelkät luuseripàskat, sillä kaikki kunnon ihmiset ovat töissä klo 8-16 eivätkä edes niiskaise palstan suuntaan työpäivän aikana.

Vierailija
6/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyöläiset, itsekin edustan sellaista.

Vierailija
7/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan käytännössä itse päättää työaikani, kunhan hoidan asiakasprojektit viimeistään annettuihin dediksiin mennessä. Työpuhelimeen vastaan 07-20 välisenä aikana, joten saan myös joustoa sen mukaan, milloin työskentelen varsinaiset tuntini koneen äärellä. Virallisesti olen tavoitettavissa 7.30-17.00. Pystyn myös pitämään liukumia, sillä työhöni kuuluu iltatilaisuuksia, matkoja ym. jotka kompensoin hiljaisempina aikoina.

:)

Vierailija
8/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen sektorin suojatyöpaikoissa olevat virkamiehet

Vierailija
9/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen patjalla työskentelevä lahna. Minulla on hyvin luppoaikaa.

Vierailija
10/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakossa, joka sattui poliittisesti aika mehukkaaseen aikaan. Muuten en olisi ehtinyt päivällä kirjoitella mitään.

Vierailija
11/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoittelin päivällä, kun oli aikaa. Huomiseksi minulle erääntyy iso työhomma, ja päätin ottaa tänään rennommin, jotta jaksan pusertaa huomisen.

Minulla ei ole työaikaa. On vain työtehtävät, jotka pitää suorittaa. Ja voin suorittaa ne milloin haluan.

Vierailija
12/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhöni kuuluu paljon odottamista.

Vierailija
13/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työskentelin vielä päiväkodissa, kirjoittelin aina toisinaan nukkariaikaan tänne, kun istuin pimeässä huoneessa, missä kaikki nukkuivat.

Vierailija
14/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikkihan käy töissä klo 8 - 16 ja vain silloin.

Vierailija
15/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodari. Työssä istun muutenkin koneella ja työhön liittyy paljon odottamista.

Vierailija
16/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun tuttavani, joka valtionvirastossa Sörnäisissä. Tuntuu olevan varsinainen suojatyöpaikka, lähinnä eläkeikää oleville rouville, jotka eivät missään enää työllistyisi sillä tieto-taidolla. Päivät meneekin matkoja suunnitellen...kunnes tulee työssä jaksamispäivää, retkipäivää, virikepäivää, ja jos mitään näitä ei ole, niin kampaajalla piipahtaminen työaikana katkaisee mukavasti harmaata työpäivää.  Useat hommat voisi tehdä max 3 pvässä/viikko, muu aika menee kaikkeen muuhun.

Vierailija
17/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija. Sitä ennen olin vuorotyöläinen.

Vierailija
18/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitan töissä kun syön eväitä päivällä. Tai kun pidän kahvitaukoa. Olen yrittäjä ja usein yksin töissä. Palstalla saa nollattua pään hetkeksi.

Vierailija
19/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotöissä, joita riittää niin paljon kuin jaksaa tehdä. +50h viikot ihan normia. Ei lapsia.

Vierailija
20/20 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajilla on vapaita aamuja, iltapäiviä, hyppytunteja, lomia.. mitäs kaikkea av-aikaa meillä onkaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi