Joululahja naiselle jolla on jo kaikkea
Mikä olisi hyvä lahja naiselle jolla on jo kaikkea tavaraa?
Kommentit (41)
Ap kerro vähän tästä naisesta niin osataan paremmin miettiä, millainen lahja sopisi juuri hänelle. Millainen hän on, mistä hän voisi ehkä tykätä?
Ei takuulla voi olla kaikkea tavaraa mitä maailmassa on! En usko.
Korvakorut noin 20 euroa
Ja pullo hyvää viiniä ja suklaata esim
Vierailija kirjoitti:
Jotain ihanaa hajuvettä
Stop, älä osta, tuoksumieltymykset menee usein ristiin.
Jos minulla olisi jo kaikkea, pyytäisin mieheltäni joululahjaksi sen, ettei minun tarvitse huolehtia tiskeistä jouluaattona eikä joulun pyhinä. (Meillä olisi tietenkin palvelija, mutta hän olisi todennäköisesti jouluna sukulaistensa luona.)
Melkein kaikki naiset rakastavat niskahierontaa.
Vaikka minulla ei kaikkea olekaan, tykkäisin, jos saisin jotain hyvää ja kaunista suklaata (ei mitään markettitavaraa).
Jos tänä vuonna tehdään samaa kuin viime joulunakin en ole vielä mainoksia nähnyt, mutta vuohi, lehmä tms afrikkaan hänen nimissään aineettomana lahjana
Voiko nainen suuttua, jos iho ei ole täydellinen ja hankkii kasvohoitoon lahjan?
Vierailija kirjoitti:
Voiko nainen suuttua, jos iho ei ole täydellinen ja hankkii kasvohoitoon lahjan?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Viidelläkympillä ei nyt mitään ihmeitä saa. Vie käsintehtyä suklaata ja joku hieno viini-tai kuoharipullo.
Viidelläkympillä saa viisi pulloa punkkua tai kuoharia. Aika paljon joululahjaksi.
Viikko al-holissa on unohtumaton kokemus naiselle joka hakee jännitystä elämäänsä
Vierailija kirjoitti:
Oisko vuohi?
Ei oikein sovellu pidettäväksi kerrostalokaksiossa.
Löytyisikö häneltä tai läheiseltä jokin (vanha ja) rakas valokuva, josta voi teettää isomman ja asettaa kehyksiin? Osaatko tehdä itse jotain?
Käynti jalkaterapeutin luona. Edullisimman hoiton saa 49 eurolla.
Kävin eilen 60 euron jalkahoidossa ja jalkani ovat sievät. :)
Lehti on aina varma valinta, esim. https://www.lehtitarjoukset.com/lehti-naiselle-lahjaksi
Aina kuitenkin joku lehti sopii jokaiselle naiselle. Jos nainen arvostaa aineettomia lahjoja, niin voi tilata lehden myös digilehtenä. Tämän lahjan ehtii hommata myös jouluaattona, eikä vaadi kaupoissa pärräämistä.
Osta kaunis upeasti sidottu kukkakimppu ja suklaarasia