Joululahja naiselle jolla on jo kaikkea
Mikä olisi hyvä lahja naiselle jolla on jo kaikkea tavaraa?
Kommentit (41)
Lahjakortti brassisokerointiin. Sen minä haluaisin.
Tavaraakin se voi olla jos ei ole koru tai kukkia. Mutta jos tavaraa niin jotain pientä ja sievää. Nuo elämyslahjat eivät oikein iske. AP
Kunnioitusta, arvostusta, välittämistä ja rakkautta. Niitä olisin itse toivonut, mutta sain vain tylsiä kirjoja tai suklaata
Mikä sinun budjettisi on?
Minulla on kaikkea, mitä tarvitsen ja rahaa, millä ostan kaiken, minkä tarvitsen.
Mutta silti ilahtuisin esim pullollisesta hyvää shampanjaa ja joku pieni herkkusuklaa sen mukaan. Jos kallista haluat ostaa, niin sitten kaunis pieni iltalaukku esim. Mulberryltä.
Herkkukori, johon olet ajatuksella kerännyt kaikkea, mistä tiedät hänen pitävän.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikkea, mitä tarvitsen ja rahaa, millä ostan kaiken, minkä tarvitsen.Mutta silti ilahtuisin esim pullollisesta hyvää shampanjaa ja joku pieni herkkusuklaa sen mukaan. Jos kallista haluat ostaa, niin sitten kaunis pieni iltalaukku esim. Mulberryltä.
Herkkukori, johon olet ajatuksella kerännyt kaikkea, mistä tiedät hänen pitävän.
Budjetti on maks 50e AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikkea, mitä tarvitsen ja rahaa, millä ostan kaiken, minkä tarvitsen.Mutta silti ilahtuisin esim pullollisesta hyvää shampanjaa ja joku pieni herkkusuklaa sen mukaan. Jos kallista haluat ostaa, niin sitten kaunis pieni iltalaukku esim. Mulberryltä.
Herkkukori, johon olet ajatuksella kerännyt kaikkea, mistä tiedät hänen pitävän.Budjetti on maks 50e AP
Siinä tapauksessa 8 x 75 ml suihkusaippuapulloja.
Viidelläkympillä ei nyt mitään ihmeitä saa. Vie käsintehtyä suklaata ja joku hieno viini-tai kuoharipullo.
No se ei ehkä tarvi sitten mtn. Eli vaan käyttötavaraa eli viinipullo ja vaikka suklaata. Tai jos ootte läheisiä niin joku valokuvalahja.
Kokoaisin herkkukorin. Tuolla budjetilla siihen saa jo vaikka mitä hyvää.
Anna se lahja mieluummin naiselle, jolla ei ole mitään.
Millainen nainen kyseessä? Minkä tyylinen?
Itselle kelpaisi lahjakortti, vaikka jalkahoitoon ja/ tai hierontaan. Olisi tosi ihanaa saada niska-hartiaseutu hierottua kunnolla. Jumittaa niin pirusti.
Onko hän siskosi, työkaverisi, tyttökaverisi, naapurisi, pomosi.......? Eli millainen suhde teillä on, niin vähän sen mukaan.
Minä olen se nainen jolla on jo kaikkea ja jolle tietty mies yrittää miettiä lahjaa. Jos minulta kysytään, anna sydämesi. Miehenä tiedät kyllä miten se tehdään. Jos on oikea ja hyvä nainen, se on paras mahdollinen lahja ja hän menee siitä ihan veteläksi. =)
Tuplaa budjetti ja osta sille Tempur-tyyny.
Joku aineeton lahja eli esim. hemmottelulahjakortti kasvohoitoon/hierontaan tms, hotelliyö, lahjakortti oikeastaa mihin vaan kunhan ei ny mihinkään alepaan. Tai joku elämysjuttu ks. Elämyslahjat.
Jos budjetti riittää niin myös illallislahjakortti.
Mulle ainakin kelpais nää kaikki :D