Onko kellään käynyt niin, että rakkaus on loppunut mutta sitten syttynyt uudelleen?
Minulla on käynyt niin, että rakkaus loppui. Siihen oli monia syitä, mutta joka tapauksessa tunne oli, että haluan eron ja pian. Rakkaus oli kuollut, ja halusin epätoivoisesti pois.
Jostain syystä rakkaus kuitenkin syttyi uudelleen. Nyt en saa näppejäni irti miehestäni, ja intohimo on palannut suhteeseen. Rakastan yhtäkkiä yhtä paljon kuin silloin alussa, kun vaaleanpunaiset lasit olivat silmillä ja kaikki oli ihanaa ja mahtavaa. Olen onnellinen taas.
Muille käynyt koskaan samoin? Uudelleenrakastuminen on elämäni pelastus ja voisin hyppiä ilosta.
Kaunista joulun aikaa kaikille!
Kommentit (5)
Minulla jos se ylipäänsä alkaa, niin se pysyyy myös vakaana. Mutta olenkin mies. Naisilla se on kokemuksen mukaan aika tuulella käyvää tuo tunne-elämä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jos se ylipäänsä alkaa, niin se pysyyy myös vakaana. Mutta olenkin mies. Naisilla se on kokemuksen mukaan aika tuulella käyvää tuo tunne-elämä.
Olet oikeassa. Ja naisetkin ovat erilaisia tuossa asiassa. Toiset näyttävät tunteensa ja toiset eivät. Kuka tyytyy mihinkin kohtaloon.
Syttyi ja sammui lopullisesti - ystävyys jäi.
On käynyt, ja sitten se sammui taas ja sitten erottiin.