saako naisia katsella salilla ;)
ja mielessäni vain ajatella. olen ihan heikkona trikoopeppuihin alias itsestään huolta pitäviin tavis naisiin, näissä kyllä näkyy silloin kun on viitsitty vähän puurtaa vartalon eteen. eli kotona on seksiä harvakseltaan ja vaimo lässähtänyt (ei pahalla) mutta hänelle tuo kuntoilu/herkuttelun suhde ei millään tavalla ole top3 listalla. varmaan en ole ainut mies. tuottaahan tuo silmien ilo jo melkein osa-orgasmin.
Kommentit (12)
Kannattaisko ottaa se pää sieltä omasta perseestä pois ja tajuta että sellainen tuijottelu ahdistaa monia? Useimmat menee sinne treenaan. Ei kerjään huomioo. Siksi en käy enää salilla kun sain naisena huomiota mitä en halunnut
Saa katsella, kunhan teet sen hienovaraisesti. Itse keskityn salilla omiin treeneihin ja jos joku sivusilmällä vilkuilee, en todennäköisesti edes huomaa. Ällöttävä tuijotus ja jopa kommentointi ei ole suotavaa eli pysy tahdikkaana!
Saa katsella, mutta paras on jos työntää vakoon jotain (esim. sormet, jos ei penistä).
Pelkkä katselu turhauttaa, enempi voisi olla kunnon toimintaa.
Salilla näen kuinka kauniit tiukkalihaiset nuoret ja varttuneemmat naiset ohuenohuissa trikoissa liikkuvat laitteissa edestakaisin liikeradoilla jotka voi tulkita seksuaalisiksi. Kun aikuisiällä aloittelin salihommia, kiihotuin vähän jopa kun naamani edessä heilui ohuisiin trikoisiin verhottu pylly. Saliharrastuksen edetessä aloin tuntea itseni kiusaantuneeksi kun todistin kyseisiä tilanteita. Nykyään en edes välttämättä noteeraa, tai jos noteeraan, niin tyyliin että onpa emäntä hyvässä kunnossa. Niin sitä vaan turtuu tämmöiseen, en olisi ikinä uskonut :-(
Kun salilla ollaan trikoissa niin väkisinhän sitä näkee naisvartaloita. Tuijottelu on kyllä sopimatonta ja kertoo vähäisestä tunneälystä. Tuntemattomien ja tuttujenkin vartalon kommentointiin sopii sama. Joka ei tätä älyä pysyköön kotona.
Olen vuosia käynyt salilla, jossa ei näy esiintyjiä vaan kaikki keskittyvät treenaamaan ja johon kehtaa mennä epämuodikkaissa urheiluvaatteissakin. Siellä ei kukaan toisia tuijota, mutta kerran törmäsin nuoreen, varsin kauniiseen ja muodokkaaseen neitoon, joka tuli venyttelemään juuri siihen selkäpenkin eteen, missä olin treenaamassa. Sitä trikoopebaa ja neitoa muutenkin oli vaikea olla tuijottamatta ja se kai oli neidon tarkoituskin hymystä päätellen, sillä varsinaisella venyttelyalueella ei ollut silloin juuri ketään. Sitä en ymmärrä, miksi hän juuri minun eteeni tuli pyllistelemään, sillä en ole atleettinen enkä komeakaan. Ja sormuskin oli sormessa. Kuulostaa ehkä fantasialta, mutta on totta.
Riippuu vähän, minusta jos naisella erittäin tiukat ja paljastavat vaatteet voi olettaa että saa sivusilmällä vähän vilkuilla kunhan tekee sen hyvän maun puitteissa eli ei jää tuijottamaan tai häiritse muuten. Jos naisella lököttävät muodot peittävät vaatteet on se mielestäni selvästi toive että ei katseita olen täällä vain treenaamassa.
Mielestäni sama pätee myös muuallakin, helteilläkin voi pukeutua peittävästi kun käyttää oikeita vaatevalintoja.
https://www.instagram.com/p/BnX3zqoFS2c/?utm_source=ig_web_copy_link
Jos ei salilla, ni saaks instassa katella ja.... ; )
Jos pitää kireitä trikoita, täytyy kestää myös katseita. Pätee niin naisiin kuin miehiinkin. Olen itse mies ja pidän trikoita sekä salilla että lenkillä, ja kyllähän niitä katseita tulee. Etenkin etumusta tuijotellaan aika suoraan. Katseisiin kuitenkin tottuu. Sitä paitsi trikoissa näkyvät muodot ovat ihan luonnollinen asia.
Riippuu tuijottaako häiritsevästi koko ajan vai silmäileekö vain hiukan