Voisko joku selittää mulle tämän miesten käyttämän eleen?
Katsoo silmiin ja samalla PUISTELEE päätään. Ei ei ei noin -tyyliin.
Miksi?
En oo tehnyt mitään.
Kommentit (32)
Enpä ole ikinä moiseen elehtimiseen törmännyt...
Vierailija kirjoitti:
No, kauniisti sanottuna, et ole miehen mieleen.
Miksi se sitten pitää erikseen hieroa toisen naamaan? Ei kai he tätä jokaiselle rumana tai epämiellyttävänä pitämälleen naiselle tai miehelle erikseen tee?
Minulla samoja kokemuksia! Tuntuu että varsinkin nämä 30-40v miehet ovat luonteltaan sellaisia yläasteen kiusaja jonneja.
Itsekkin olin kaupassa viime viikolla ja 2 tyyppiä ohittivat minua. Ne kääntyi katsomaan minua ja tekivät ton eleen.
Mitä ihmettä?! En ole ufon näköinen.
Se on se tyypillinen "ei, ei tuo on taas sitä naisen logiikkaa" -ilme! :D
Mulle eräs puolituttu teki noin, yllätyin, mutta sanoi siihen vielä perään että sä et ole todellinen, siis mä en usko että olet siinä mun edessä ja niin kauniina. :)) Epäuskoisena puisteli ja tuijotti silmiin lumoutuneena.
Ei voi uskoa näkemäänsä todeksi. Voi olla hyvä tai huono juttu.
Mulla yksi vielä tehosti tota maiskuttamalla siihen tsot tsot. Ohi meni mitä yritti viestiä.
Juu ja kaikki miehet tekee tota koko ajan.
Minä teen noin, jos ruma/lihava nainen yrittää iskeä minua. Raukka luulee tosissaan pystyvänsä iskemään komean ja halutun poikamiehen, vaikka eivät yllä lähellekkään tasoani.
Mitäs ihmettä täällä taas tapahtuu? Tämä palsta on kyllä yksi hullujenhuone.
Vierailija kirjoitti:
Minulla samoja kokemuksia! Tuntuu että varsinkin nämä 30-40v miehet ovat luonteltaan sellaisia yläasteen kiusaja jonneja.
Itsekkin olin kaupassa viime viikolla ja 2 tyyppiä ohittivat minua. Ne kääntyi katsomaan minua ja tekivät ton eleen.
Kaksi n. 4-kymppistä miestä raitiovaunussa Helsingissä erään ravintolan kohdalla, jonka ikkunassa mainos "Sieniviikot", toinen mies toiselle: "Milloinkohan on hilloviikot"? Molemmat miehet: "EHE EHE EHE EHEEEH".
Mummelin hoitaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi n. 4-kymppistä miestä raitiovaunussa Helsingissä erään ravintolan kohdalla, jonka ikkunassa mainos "Sieniviikot", toinen mies toiselle: "Milloinkohan on hilloviikot"? Molemmat miehet: "EHE EHE EHE EHEEEH".
Just noin, ja mä kuulin joidenkin kolmekymppisten sanovan jostain tommosesta että "koskas oliskaan ne simpukkaviikot" ja sitten osoittivat alapäiden suuntaan ja höröttivät!
No mulle on yksi nainen tehnyt noin, toisin se oli psyykkisesti sairas ja nykyisin oltuaan hoidossa on aina ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen noin, jos ruma/lihava nainen yrittää iskeä minua. Raukka luulee tosissaan pystyvänsä iskemään komean ja halutun poikamiehen, vaikka eivät yllä lähellekkään tasoani.
Näinkö itsellesi uskottelet. Oikeasti se olet sinä, joka siinä jotain yrittää.
En ole koskaan törmännyt moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ihmettä täällä taas tapahtuu? Tämä palsta on kyllä yksi hullujenhuone.
Yllättikö?
Ihminen harvoin tiedostaa omaa käytöstää ja sinussa voi näkyä, että laitat jonkun (huomiohu*ra) roolin päälle kun tämä mies on läsnä.
Entäs sellainen ”ele” kun puolitutun (varatun) miehen kanssa ohimennen jutellaan niitä näitä niin miehen käsi eksyy nivusiin ja ikään kuin korjaa alushousujaan ja samalla silmiin katsoen jatkaa juttuaan. Tämä tapahtunut pariin otteeseen.
No, kauniisti sanottuna, et ole miehen mieleen.