Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioeron hakemiseen pitäisi olla jokin todistettava syy

Vierailija
11.12.2019 |

Ennen avioeron sai vain jos pystyi todistamaan, että puoliso on toiminut jotenkin moitittavalla tavalla. Perheet pysyivät paremmin koossa. Jospa palauttaisimme saman käytännön?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaista oikeasti enää haluaisi, paitsi joku änkyrä-äijä joka ei saa naisiaan pidettyä? Koko hommahan sydänhän on siinä, että sen kumppanin ei ole pakko olla kanssasi, mutta hän haluaa olla. Muuten liitolla ei ole mitään arvoa.

Vierailija
42/47 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla avioliiton solmimiseen pitäisi olla hyvä syy. Ja ennenkaikkea lapsen hankkimiseen pitäisi hakea lupaa ja osoittaa olevansa hyvä vanhempi

;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin toivon, etteivät vanhempani olisi eronneet kun olin lapsi. Mitään väkivaltaa (ei henkistä eikä fyysistä) ei ollut, vaan syy oli se, että äitini mielestä isäni oli liikaa töissä (samalla äitini sai olla kotona hoitamassa minua, ja isäni rahoilla hän sai mm. uuden auton ja ulkomaanlomia monta kertaa vuodessa) ja "rakkaus oli loppunut". Isäni ei halunnut eroa. Vuosi eron jälkeen sain isäpuolen joka pahoinpiteli minua henkisesti ja fyysisesti siihen asti, kunnes muutin pois kotoa. Nykyisin äitini on rahavaikeuksista kärsivä yh-äiti nuoremmille puolisisaruksilleni. Rakastan häntä, mutta olen yhä jonkin verran katkera erosta ja mielestäni asiat olisivat menneet niin paljon paremmin meidän kaikkien elämässä, jos vanhempani eivät olisi eronneet.

Nykyisin olen itse naimisissa, ja vaikka joskus on tuntunut siltä että rakkaus on loppumassa, ollaan taisteltu sen läpi ja avioliittomme voi paremmin kuin koskaan. Vuosien jälkeen olen yhä rakastunut syvästi mieheeni ja hän minuun.

Vierailija
44/47 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva tämä. Sharia-laissa on paljon hyvää.

Vierailija
45/47 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ennen TODISTETTIIN että mies on käyny h..uorissa?

Tarttiko valokuvia..pillukarvoja mitä?

Vierailija
46/47 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ennen TODISTETTIIN että mies on käyny h..uorissa?

Tarttiko valokuvia..pillukarvoja mitä?

No poliisi venytti penistä ja hoki: petitkö? huo..rasitko?

Kunnes tunnusti eroa varten

Vierailija
47/47 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta avioero on useimmiten kauhea synti ja vääryys, mutta katsoisin siitä seuraavan tarpeeksi pahan olon ilman ”lisärangaistuksia”. Moralisoivia kannanottoja kannatan. Totuus unohtuu muuten turhan helposti.