Joulu vauvan kanssa kahdestaan?!?
Olen hiljattain eronnut ja mietin, olisiko muka niin kamalaa olla vauvan kanssa joulu kahdestaan kotona? Eihän vauva siitä tajua mitään, kun nyt ei huvittaisi lähteä jokaista sukulaista kiertämään tämän eron takia. Haluaisin vain rauhottua kotona. Mutta mitä mieltä te olette?
Kommentit (11)
Jos itse niin haluat, niin ole kotona vauvan kanssa. Mutta eroaako se silloin normipäivästä?
Eikö sulla ole ketään jonka luo _haluaisit_ mennä?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella ihmisellä on oikeus ja vapaus päättää omista ja alaikäisten lastensa asioista...
No tämähän se on, mutta tuntuu että kaikki sitten ajattelisivat "lapsiraukka ei saa oikeaa joulua" yms..
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole ketään jonka luo _haluaisit_ mennä?
Sukulaiset asuvat satojen kilometrien päässä..
Vietä vauvan kanssa mukava joulu. Juuri sellainen kiireetön ja rauhallinen. Pieni vauva ei tosiaan osaa kaivata mitään ihmeitä.
On tyytyväinen, kun äiti hoitaa ja masu on täynnä.
Hyvää joulun odotusta teille!
Vauva ei tiedä, millainen joulun "kuuluu" olla, joten ei se voi mitään muuta kaivatakaan!
Ota muistoksi yhteisestä joulustanne muutama valokuva!
Joulu on juuri sellainen, kuin itse haluat <3 Voi olla hyvin yksinkertainen joulu ja se ei tee joulusta sen huonompaa. Kuuntele vaikka joululauluja, laita kynttilöitä tms ja syö jouluista ruokaa tai mistä itse tykkäät.
Joulu on joulu siellä missä sydän on.
Ihanaa joulua sinulle ja vauvalle <3
Joulun iloa ja valoa
Kun me saimme tietää odottavani esikoista, ilmoitimme sinä jouluna sukulaisille, että tämä on sitten viimeinen tällainen joulu kun tulemme, tästä eteenpäin vietämme joulun kotona. Kauhea poru siitä tuli ja vuosien kitinä ja vinkuminen muutamasta suunnasta, vielä nykyäänkin yhdestä suunnasta alkaa syksyllä se vinkuminen, että kyllä pitää tulla. Lapsen syntymän jälkeen olemme tehneet juuri sellaiset juhlapyhät kuin olemme halunneet ja kehittäneet ihan omia perinteitä, samoin omat lapsemme saavat aikanaan tehdä tai tulla kotiin jouluksi jos tahtovat. Kaikki saavat tehdä juuri niinkuin tahtovat, miksi tätä pitää aina ihmetellä? Jos et halua mennä, et mene, se on niin yksinkertaista.
Aikuisella ihmisellä on oikeus ja vapaus päättää omista ja alaikäisten lastensa asioista...