17 cm ja 5 cm paksu, onko minulla liian iso?
Kommentit (13)
Pituutta en tiedä, mutta ihan sopiva. Geishakuulani ovat 3,5 cm hieman vertailun vuoksi mittailin..
Eiks ympärysmitta ois helpompi ottaa ja mä ainakin saisin koosta paremman käsityksen niin. 17 cm pituutena on just passeli
Vierailija:
miten te miehet ton paksuuden mittaatte??
Eiks ympärysmitta ois helpompi ottaa ja mä ainakin saisin koosta paremman käsityksen niin. 17 cm pituutena on just passeli
Mittaa työntömitalla. Jos sitä ei satu olemaan saatavilla, niin mittaa ympärysmitta ja jaa saadut sentit piillä (likiarvo 3,14) = halkaisija.
Työntömitalla ei saa niin vertailukelpoista tulosta, koska kullit on eri muotoisia.
ap
Vierailija:
Ympärysmitta / piillä = paksuus
Työntömitalla ei saa niin vertailukelpoista tulosta, koska kullit on eri muotoisia. ap
Onko lukihäiriö ap? Tuon mittaustavan kerroin jo viestissäni 9.
Ja kyllä tönärillä ihan kohtalaisen tarkan tuloksen saa kun mittaa parista suunnasta ja ottaa keskiarvon. Eihän tuo ympärysmitta / piillä = halkaisija -mittaustapakaan kerro kuin keskimääräaisen paksuuden jos kalu ei ole halkaisijan suhteen symmetrinen jokasuuntaan.
T: Viestin 9 kirjoittaja
Kun aletaan mittaamaan, niin se on hyvä tehdä tieteellisen tarkasti.
Hutiloiden tehdyt mittaamiset eivät ole raportointi kelpoisia eikä niillä ole tieteellistä relevanssia :)
T: Insinööri
Vierailija:
Kun aletaan mittaamaan, niin se on hyvä tehdä tieteellisen tarkasti.
Hutiloiden tehdyt mittaamiset eivät ole raportointi kelpoisia eikä niillä ole tieteellistä relevanssia :)T: Insinööri
Kannatetaan, olisiko tarvetta myös sertifioidulle mittaustodistukselle? Voisi ainakin ratkaista niiden ongelmat, jotka kyselevät mistä sen koon tietää etukäteen. Kysyntää siis olisi ko. mittaukselle ainakin sinkkumarkkinoilla ...
Ja varmaan monikin haluaisi paperin jossa esitettäisiin ettei se oma ole ihan pienimmästä neljänneksestä. Muut kokoluokat lienevät enemmän makuasia...kuka tykkää mistäkin. Harmi että varsinaisia rakastelu- ja hellimistaitoja on vaikeampi mitata.
seksiin vähän liian pieni, kusemiseen turhan pitkä.