Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: "Vähävaraisten lasten joululahjakeräyksessä yli tonnin toiveita, Guccia ja iPhonea”

Vierailija
11.12.2019 |

Voi herranen aika! Minä meinasin osallistua tällaiseen, lahjoittamalla hyväkuntoisia,käytettyjä leluja lapsille...kunnes luin, että pitäskin olla ostettuja KALLIITA lahjoja..antaapa olla!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat ostelkoot. Eipä ole varaa ostaa edes itselle Guccia niin se on sitten oi ja voi näille köyhille.

Vierailija
2/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata mitään yli tonnin lahjoja hyväntekeväisyyskeräyksissä, mutta en myöskään ihmisiä jotka yrittävät kiillottaa omaa kilpeään lahjoittamalla KÄYTETTYÄ tavaraa jouluksi. Haluaisitko itse joululahjaksi vaikka anopin käytettyjä tavaroita, ovathan ne hänen mielestään ihan hyväkuntoisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei käytettyjä tavaroita kyllä lahjaksi anneta. Vai saatko itse sellaisia lahjaksi?

Vierailija
4/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjettömiä toiveita! Enpä osallistu tänä vuonna.

Vierailija
5/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinko eka?

Vierailija
6/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tuon hintaiset toiveet älyttömiä, en osta omille lapsillekaan noin kalliita joululahjoja. Mutta on kyllä käytettyjen tavaroiden antaminen erittäin mautonta.

Meillä työpaikalla on tuollainen keräys ja siellä pääosa toiveista on kyllä ollut ihan ok hintaisia. Jotain konsolipelejä, kosmetiikkajuttuja (esim. Body Shopin joku tuoksupakkaus), kalleimmat tyyliä tietynmerkkinen pulkka tai jotain tiettyjä rakentelusarjoja tai leluja.

Vierailija
7/7 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vaan haittaisi käytetyt lahjat riippuen tietysti tavarasta. En haluaisi käytettyjä alusvaatteita, mutta käytetyt kirjat, astiat ja koristeet ovat ok. Sehän on se ajatus, joka ratkaisee. Sitä paitsi voihan se antajakin olla vähävarainen. 

Ja jos käytetyt lahjat ovat huonoja, niin miten itsetehdyt lahjat. Nehän on halpoja ja usein nopeita valmistaa. Jotain itsetehtyä sinaappia tekee puolessa tunnissa monta purkkia.

Tosin noi köyhien lahjatoiveet on kyllä naurettavia. Ainahan sitä saa toivoa ja nuori vaan haluaa kuulua joukkoon, mutta tuollaiset toiveet on täysin epärealistisia ja siitä tulee mieleen hyväksikäyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi