Mrs_O ja muut tamperelaiset!
Kommentit (4)
Tampereen ryhmä on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille moku-elämänkumppanin omaaville ja jopa niille paljon parjatuille yksinhuoltajille :) Ryhmän sääntönä kuitenkin on, että siellä kuultuja asioita ei levitellä ryhmän ulkopuolelle. Jos joku näin tekee, on seurauksena ryhmästä erottaminen. Ihan ehdottomasti! Tervetulleita eivät ole myöskään " miehen metsästäjät" . Tuolta eräästä toisesta ketjusta selvinnee mitä ko. määritelmällä tarkoitetaan.
Ryhmässä on ollut pienestä mainostamisesta huolimatta kivasti kävijöitä ja syksyllä varmasti vielä vilkastuu. Monella kiinnostuneella on varmasti tuo sama pelko taustalla kuin sinulla " m-i" ja siksi kynnys mukaan tuloon on korkea. Mainostettu on eri yhdistysten ja yhteisöjen, eri viranomaistahojen ja oppilaitosten s-postilistojen ja ihan kunnon perinteisen puskaradion kautta :) Ainoastaan yksi kävijöistä oli bongannut ilmoituksen tältä vauvan palstalta. Tarkoitus oli ilmoitella myös Tamperelaisen " minne tänään" -palstalla, mutta unohtivat asian Tampurissa ;)
Ja minulle saat ainakin ihan rohkeasti hymyillä, hymyilen takuulla takaisin :)
Pistä minulle ihan vaikka joku anonyymi s-postiosoite tulemaan naija_wife@yahoo.com osoitteeseen, niin pistän sinulle tulemaan vinkkejä kesän moku-menoista Tampereen seudulla. Isoon ja monipuolisempaan menoon saattaa olla helpompi lähteä mukaankin, kuin het kylmiltään tuollaiseen hiukan intiimimpään pienryhmään :)
Laitan sinulle sähköpostia, olis tosiaan kiva osallistua kesällä tapahtumiin vaikka koko perheen voimin. Lukaisin tuota toista ketjua ja huh huh että herneet uppoaa... ;) No, onneksi joillekin vielä uskaltaa hymyillä kadulla! Ihanaa kesää ja ehkä tavataan! :)
samalla kun Tuhven tuolla toisaalla mainitsemaa ketjua etsiskelin tuolta vanhempien kirjoitusten joukosta...
Ja s-postilla on jo Tampereen tapahtumista tietoakin välitetty, kuten tästä ketjusta ilmikin käynee. Siksipä ihmetyttää ko. nimimerkin yhtäkkinen hyökkäys Tampereen vertaistukitoimintaa vastaan tuolla toisessa ketjussa. Arvostella saa, ihan vapaasti, mutta käväisepä kokaisemassa ensin, niin tiedät mistä sitten valitat ;)
Eli, halusin vaan kysellä, miten moku-plikkojen tapaamiset ovat sujuneet? Onko ollut monta osanottajaa? Itseäni on kiinnostanut tulla, mutta olen vähän ujonpuoleinen... tai no, ainakin vähän arka lähtemään mukaan ilman ketään tuttua. Toisaalta olis tosi kiva tutustua muihin Tampereen seudun moku-äiteihin (en tunne yhtään!), mutta sitten toisaalta pelottaa, että kaikki asiat juorutaan kotona miehille... Täällä kun kaikki ulkomaalaiset tuntuu toisensa tuntevan (mun mies ainakin!)
Missä muualla tapaamisia muuten on mainostettu? Ehkäpä uskallan syksyllä mukaan..!
Hauskaa kesää kaikille! Hymyillään kun tavataan!
(Niin ja viitaten toiseen keskusteluun; jos hymyilen jollekin teistä tai miehellenne tai lapsellenne, teen sen ihan ystävällisyyttäni ja mahdollisesti tutustumisenhalusta, en iskumielessä...;) )