***CLOMISTIT viikko 24***
[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit
[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.
[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v. Tauolla clomeista 05/06 alkaen.
[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.
[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.
[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.
[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.
[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.
[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.
[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.
[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.
[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=) Tauolla clomeista.
[size=2][color=EE1289]Giiga-82 [size=2][color=#000000]Olen 23v ja mies 25v, ja kuumeillaan pikkukakkosta. Eka sai alkunsa ekasta clomikierrosta -03 ja nyt yritys aloitettu tavallaan vuoden alusta. 04/06 yritys aloitettu kunnolla.
[size=2][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]22v. ja mies 24v. ennestään yksi " luomulapsi" tyttö 07/04. Todettu lievä hormonihäiriö, clomit ja terolutit aloitetaan todennäköisesti 05/06. Toista yritetty lähes vuosi.
[size=2][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]Ikä 35v. mies 40v. 2 lasta, syntyneet 03 ja 04. Todettu endo ja miehellä heikentynyt siemenneste. Ensimmäinen lapsi luomuna ja toinen terot ja clomit yhdistelmä ja toisella inseminaatiolla. 3kk clomitauko menossa.
[size=2][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.
[color=EE1289]Plussanneet clomistit
[size=2][color=EE1289]Severon 10.10.06
[size=2][color=EE1289]pipu-77 13.11.06
[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri la 19.11.06
[size=2][color=EE1289]Viliweera 30.11.06
[size=2][color=EE1289]marrasmamma la 7.12.06
[size=2][color=EE1289]Olvi 21.12.06
[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom la 31.12 .06
[size=2][color=EE1289]Levinia 21.01.07
[size=2][color=EE1289]Ulriina
[size=2][color=EE1289]yöö
Kommentit (11)
Melkein harmittaa istua toimistolla tällä ilmalla... 2 viikon päästä alkaa onneksi loma! Sitten tietysti sataa, kun näin pitää hehkuttaa...
Ketäs täälä nyt olikaan testailemassa tällä viikolla? Peukut heille!
ON: Otin tässä kierrossa molemmat Clomit aina aamulla. En tiedä onko sillä jotain tekemistä asian kanssa, mutta nyt on sitten tiputellut menkkojen jälkeen aina välillä ja tuntemuksiakin on ollut jonkin verran, toisin kuin aiemmin tässä vaiheessa kiertoa (kp10/25-28). Nyt on menossa 4. kierto Clomien kanssa ja tämän jälkeen ajattelin jättäytyä Clomi-tauolle, jos vaikka satuttaisiin keväällä joutumaan inseminaatioon niin ei ole tauko sitten siinä vaiheessa enää edessä. Nyt mennään kuitenkin ens viikonloppua odotellessa :-)
ilmoittelen vain, että mun la on sitten 14.1.2007.
oikein hyvää kesää kaikille...auringon-ja plussasäteiden kera!
En ole oikein jaksanut käydä täällä palloilemassa, kun on ollut niin ihanat ilmat :o).
Mutta tällaista tänne kuuluu... Kävin kaksi vkoa sitten gynellä juttelemassa niistä clomeista jotka oli jo aiemmin sovittu että aloitan. Gyne halusi kuitenkin nähdä kaikki tiedot mitkä on lklinikalla otettu vuosia sitten näitä meidän poikia tehdessä... Eli papereita odottaessa meni tämän kierron mahikset käyttää clomia. Ja ilman niitä mahikset tulla raskaaksi on olemattomat (mul on pco) Hyvähän se tietysti on että gynellä on kaikki tieto, mutta mä olin jo niin asennoitunut siihen että nyt sit oikein kunnolla yritellään tikutellaan jne. että mullapa meni fiilis koko hommaan.
Ehkäpä se fiilis tästä nousee ovista kohti mennessä tai sitten mä skippaan tän kk:n? Kuka tietää.
Välillä olen 100 varma että haluan kolmannen lapsen ja välillä en tiedä.
Vauvan saaminen ei sinänsä pelota, ei synnytys, ei valvominen, imetys jne jne.
Hassua mut eniten mua pelottaa lähteä yrittämisen rumbaan, joutua siihen toivomisen ja pettymisen vuoristorataan.
Olen kokenut sitä yhteensä 4 vuotta (esikoista yritettiin 3v ja toista 1v).
Tuskinpa se vuoristorata enään kolmannella kerralla on niin kovaa kuin ekalla kerralla kun on jo kaksi. Mutta kuitenkin...
Nooh, tänään tällainen pv - huomenna toisenlainen...
Kaikille aurinkoista kesää!
Aikaste hiljainen on clomistien pino! Kaikki taitavat lomailla tai jotain???
Ja moni myös varmaan pitää kesätaukoa clomeista. Kuten itsekin, tauolla ollaan. Ja vielä ensi kuukin taukoillaan ja sitten elokuusta taas jatkuu lääkitys, nyt tupla-annoksella! Jänskättää hieman ottaa kaksi tabua kerralla, mutta kunpa se toisi sitten sen kaivatun tuloksen! Kyllä sen eteen kärsii niistä hikikohtauksista ja päänsärystä. Lääkäri sanoi, että sitten ultrataan ja katsotaan, tarvitaanko irrotuspiikki avuksi. Ja onneksi lupasi, että sairaanhoitaja voi sen pistää, kun itse kerran olen niin piikkikammoinen kuin olla ja voi! Nyt elellään kp 28/29-35 ja menkat taas tiedossa... Eipä muuta, tuli vaan tällainen lyhyt tilannetiedotus! Varmaankin elokuussa sitten kirjoittelen ahkerammin, kun hoitokin jatkuu! Iloista kesää kaikille clomisteille ja plussaonnea, ollaan sitten hoitotauolla tai ei!!!
Aikas hiljaista on juu. Omalla kohdallani ihan vain sen takia, että olen niin odottavalla kannalla. Ovis pitäisi olla nyt vkl:na, mutta ainakaan tänä aamuna ei vielä ovistesti näyttänyt mitään (yleensä testiviivan tummuminen alkaa pari päivää ennen kuin on vahvimmillaan). Mieskin on toisaalta sairaana, joten... Hän kylläkin on sitä tyyppiä, että heti kun nenä menee vähänkin tukkoon niin ollaan niiiiiin kipeänä ja huonovointinen että ;-)
Simppatestin tuloksia saa kysellä aikaisintaan viikon päästä (kyllä tämä odottavan aika on muuten taas pitkä) ja muutenkin olen jotenkin asennoitunut siihen, että " oikeat" hoidot aloitetaan syksyllä ja odotan vain sitä. Vauvakuume on tietysti edelleen kauhea, mutten jaksa oireita enää kyttäillä vaan laitan ne automaattisesti Clomien piikkiin. Parin viikon päästä voi tietysti olla taas jo ihan eri mieli ;-)
Käytiin eilen parin kaverin kanssa syömässä ja kirpaisi kieltämättä vähän, kun tajusin yhtäkkiä olevani siitä joukosta ainut joka ei ole raskaana. En minä sitä mieltä ole ettei toiset saisi olla, mutta tuntuu jotenkin niin epäreilulta ettei itsellä kaikki käy niin helposti.
Mukavaa viikonloppua kuitenkin kaikille! Hienoa ilmaa on onneksi luvattu.
Tällä viikolla meistä jokainen on näköjäänkin kiireinen kun ei meinaa ketju millään kasvaa.
Mulla on nyt kp11 menossa, ovistestejä en ole hankkinut (ainakaan vielä). Huomenna ehkä pääsen käymään jossain isommassa marketissa niin voisin ostaa niitä fertest ovistestejä vain mitä nyt olivatkaan. Ajattelin tosiaan etten niitä testejä tällä kertaa osta, mut olisihan se kyllä hyvä tiesti vähän tietää milloin ovis on joten taidan niitä huomenna ostaa. Netistä en enää tilaa kun en oikein ole niihin ollut tyytyväinen. Aconia en kylläkään ole kokeillut, sitä voisi ehkä jossain välissä testata. Toivottavasti ens kuussa kun pääsen lääkärille niin se kysta olisi mennyt pois niin sitten elokuussa varmaan saisin aloittaa clomit uudelleen. Tämä on nyt siis toinen taukokierto.
Mitenkäs kävi SaaraMatiaksen pääsitkö testaamaan vai tuliko täti? Vai vieläkö odottelet jompaa kumpaa?
Hyvää viikonloppua kaikille ja tosi paljon +++onnea :)
Moi vaan! Ihanan lämpöiset säät ovat pitäneet minut ulkosalla, joten en ole koneelle ehtinyt.
Kiitos Hanna kysymästä, testannut olen kahdestikin jo tässä kierrossa. Ja negojahan ne olivat molemmat.. :( Testasin viimeksi to eli kp oli silloin 34. Tätiä ei näy eikä kuulu.. Kovin on turvonnut olo. Välillä ollut etovaa oloa ja sehän se minut sai kahdesti testaamaankin. Taisivat vaan minun vilkas mielikuvitus ja clomit saada aikaiseksi kaikenlaisia raskausoireita!!! Tulee taas megapitkä kierto, valitettavasti. Vähän on ollut mieli maassa. Kun oma kroppa ei toimi toivotulla tavalla.
sorry omanapainen viestini. Mutta nyt lähden ulos nauttimaan auringosta pienen viikarini kanssa! Plussaonnea kaikille!
SaaraMatias kp36
Täällä menossa kp 21. Kierron pituudesta ei tietoa kun viimeksi venyi ja vanui johki 55 ja viimein teroilla alko taasen. Nyt ollaan menty 2 tabletilla ja joka toinen päivä pupuiltu, tikuttanut en ole. JOtenkin tuntuu että oireet ollu rajummat nyt kun syö kaksi tablettia. Olen ollut oikeestaan koko kierron kipee, joten vaikee sanoo missä vaiheessa ois voinut olla ovis. tosin nyt kp 20 mä olin muka varma et ois voinu olla, on ollut limat ja kivut, mutta voisko se olla niin myöhään?! En tiedä, ei auta kun odottaa =)
Ilmottautuisin mukaan... Lukemassa oon käyny pidemmänkin aikaa, mut jos sit vihdosta viimein mukaan!
Vähän itsestäni; eli itse oon 28 v, mies 29 V, naimisissa ollan oltu jo neljä vuotta. Kaksi iki-ihanaa clomilasta meillä, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta! Kolmatta kovasti toivotaan, kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco. Eka kierto syötynä, kp 17/38-45, tulosta toivotaan kovasti... Yritystä ainakin on ;) t
Oon kohta puoliin jäämässä hoitovapaalle ja töihin ei oo pienintäkään hinkua!
Hauska liittyä seuraanne, ootte osa jo niin " tuttuja" !!
En ole oikeen ehtiny koneella pyöriä kun on mennyt aika reissatessa ja pihahommissa jne. Nyt ollaan viikko kotona ja juhannuksesta jälleen reilu kaksi viikkoa vaunuilemassa.Ihanaa...toivottavasti kelit jatkuu lämpösinä.
Tänään oon vihdosta viimein saanut alotettua ensimmäisen clomikuurin.
Menkat alkoi VIHDOINKIN keskiviikkona kolmen kuukauden tauon jälkeen.Söin siis teroja reilun viikon jotta saatiin menkat alkamaan.Teroluttikuurin jälkeenkin meni melkein kaks viikkoa ennen kun menkat alkoi.Mutta nyt on melkein vuoto ohi ja eka clomipilleri otettu ja toiveet on korkeella.Toivottavasti nyt tärppäisi pian kun pitkään on toista toivottu.Esikko täyttää tasan kuukauden kuluttua 2vuotta ja on kovaa vauhtia kasvamassa isoksi.Paljon on uusia asioita oppinut kuten itse syömisen ja pukemisen ja osaa mennä ite potalle ja kaikkeen sanoo mää itte.Kait se on äitin lopettettava auttaminen ja annettava toisen itse oppia kun kerran haluaa, mutta siinä sen huomaa että eihän se neitonen tosiaan enää ole vauva.
Tällaisia tänne....oikeen hyvää kesää kaikille! Mä palailen heinäkuussa jatkamaan juttua toivottavasti siihen mennessä täällä olis paljon plussia!!Niitä kovasti toivotellen....Heipähei!
on ollu tuossa 3 viikon ajan kone huollossa etten oo tänne päässy ollenkaan sinä aikana.. nyt menossa kolmas clomi kierto ja kp 21/28 menossa.. saapas nähdä tuottaako tulosta tää kierto. en oo tässä kierrossa yhtään ovulaatio testiä tehny enkä oo mittaillu lämpöjä enkä seurannu kalenteria..
kesäloma aloitettu jo vähä yli viikko sitten ja juhannuksen jälkeen viikko töitä ja sit elokuulla aloitan taas oman työni..
nyt meen vähä lukemaan noita pinoja et pysyn vähän edes kärryillä tapahtumissa..
adette