Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päihdeäitejä?

Vertaistukea
10.12.2019 |

Oletko raskaana? Onko sinulla jo lapsia? Oletko päihdeongelmainen? Oletko korvaushoidossa? Oon itse raskaana oleva päihdeongelmainen (huumeet tällä hetkellä:subu,bentsot,pilvi,jotku lääkkeet) joka ei ole korvaushoidossa. Olen hakenut hoitoon ja pääsisikin heti suljetulle mutta sinne en suostu menemään. Parempaa hoitopaikkaa joudun odottamaan eikä ole vielä tietoa kuinka kauan. Olisiko kellään neuvoja tai apua? Isä on myös päihdeongelmainen joka on myös menossa hoitoon mutta suhteemme ei ole vakaalla pohjalla joten eniten on keskityttävä itseeni ja lapseen vaikka toivoisinkin meistä tulevan perhe.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi parkaa.

Vierailija
2/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten autat itseä ja vauvaa,kun suostut siihen, mitä hoitohenkilökunta ammattilaisina ehdottaa. Muista että on kyse todella mitättömästä ajasta, kun sitä vertaa lapsen loppuelämään.

Yleensä päihderiippuvuutta ei saa "omin voimin" loppumaan, joten omaan voimaan ( ja siihen,mihin suostuu tai ei) ei yleensä voi luottaa tässäkään. Luota raitistuneisiin ja ammattilaisiin, vaikka se olisikin tosi vaikeaa.

Kaikkea hyvää sinulle ja vauvallesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksu kun yrität lapsesi vuoksi parantua ♥️ota mikä tahansa apu vastaan minkä saat!!! Taistele syntymättömän lapsesi puolesta!

Rukoilen sinulle voimia ja siunausta🙏

Vierailija
4/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetulle ja heti! Tajuatko että vahingoitat lasta joka hetki kun et ole hoidossa. Kumpi on tärkeämpää, oma mukavuus vai lapsen koko loppuelämä?

Vierailija
5/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä sinne suljetulle. Se auttaa vauvaasi sekä sinuakin, ja sinua autetaan siellä kestämään tuo koettelemus. Et ole yksin.

Vierailija
6/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä suljetulle, se ei ole mikään kammottava paikka vaikka helposti niin luulisi. Ota kaikki apu vastaan nyt mitä saat. Hyvä kun ajattelet lasta, siinä on yksi ihmiselämä kysymyksessä teidän lisäksenne.

Voimia, tsemppiä, siunausta, taistelutahtoa ja kaikkea mahdollista hyvää selviämisen polulle, teille molemmille lapsen isän kanssa.

Vierailija
7/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vaan, älä nyt sinne suljetulle ainakaan mene! Onhan sulla vapaassa maassa vapaus omiin valintoihisi. Ja päihteisiin. Ja neuvoja ja apuja on niin mukava pyytää, ethän sä kuitenkaan niitä aio noudattaa, keräät vaan avunpyynnöllä säälipisteitä itsellesi. Voi Sua! Ja tämän viestin jälkeen onkin ihan pakko vetää jotain, kun sulle niin rumasti kirjoitettiin. Et tietenkään haluais, mutta kun on pakko. Nyyh!

Tajuatko? Sulle on tarjottu hoitopaikkaa, mutta eihän se sulle käy, kun siellä ei ole sun säännöt. Mielummin valitat netissä ja keräät sääliä. Ainoa, ketä mä tässä säälin on sun syntymätön lapsi. Se ei voi valita, että haluaako se vetää, kun kaikki paska tulee sun verenkierron mukana siihen. Sä voit valita ja olemalla menemättä hoitoon sä valitset päihteet ennen sun lasta. Tosi kivaa.

Terveisin raitistunut

Vierailija
8/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene suljetulle tai tee abortti.

Oikeesti sä et ikinä voi elää ittes kans, jos turmelet lapsesi elämän.

Minä tiedän, mistä puhun.

T. Raitistunut mut lapsensa elämän tuhonnut