Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulette?? Voiko aikuinen mies ihastua/kiinnostua aikuisesta naisesta, joka on hieman ylipainoinen eikä urheilullinen?

Vierailija
11.06.2006 |

Niin. Siinähän se kysymys jo tulikin.

Olen sinkku, 30++ ja ihan nätti, mutta hieman ylipainoinen ja vähän " löllö" , en urheile yhtään. Tapasin ikäiseni vapaan, hyvännäköisen, kivan, hauskan ja kohteliaan miehen, joka vaikuttaisi kiinnostuneen. Onko teistä mahdollista, että mies oikesti ihastuu ja kiinnostuu tosissaan, vaikkei nainen olisi ihan nuori tai ihan laiha tai superkaunis? Muotoja mulla kyllä on ja olen iloinen ja yleensä aika itsevarma luonnekin, nyt vaan ihmetyttää, että voiko tuo olla tosissaan...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli suhde tämän miehen kanssa, ja kaikki oli ensin ok, oikeinkin hyvin. Mutta valitettavasti tarinalla ei ole onnellinen loppu. Pikkuhiljaa aloin tajuta, että eipäs mies olekaan niin eronnut kuin väitti, ja huomasin olevani " toinen nainen" tahtomattani!! Jätin miehen lokakuussa.

t. ap

Vierailija
2/9 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh jos olet.

Minulla ollut aina ylipainoa, ihan teini vuosista asti. Silti olin hyvinkin suosittua seuraa koulussa ja sitten myös aikuis-iällä.. Mitään yhden illan suhteita en harrastanut, mutta seuraa löytyi aina. Poikaystäviä ja komeita sellaisia kyllä riitti. Ja ylipainoa oli ja on vieläkin yli 50kg! Aina on miehet sanoneet kauniiksi ja pitäneet minusta, varmasti tekee paljon koska olet todella kaunis kasvoiltani ja huolehdin muutenkin ulkonäöstäni vaikka kiloja minulla onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea jos ei kehtaa antaa jos häpeää itseään.. Hoikat saattaa olla aika tyrkkyjä.. ;)

Vierailija
4/9 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olen vähän itsekin kiinnostunut ja siksi tällaisia tyhmiä ajatuksia tuli mieleen. Olen ollut sinkkuna nyt vajaan vuoden ja nyt vasta tapasin ekan kerran sellaisen, josta olisin ehkä itsekin kiinnostunut. Mulla on kyllä aika hyvä itsetunto ja olen oikeinkin sinut itseni kanssa. Sanovat vahvaksi ja upeaksi, eikä suotta ;) Ehkä tuo paino nyt juuri vähän vaivaa, kun työpaikkalääkäri sanoi juuri viime viikolla, että pitää pudottaa 5-8kg... Kun en minä ajatellut vielä ylipainoinen olevani!

Anyway, näemme tään miehan kanssa uudestaan tänä iltana, tosin ihan nopeasti vaan, kun on molemmilla huomenna aikainen aamu.

Kiitokset vastauksista, pitäkääpä peukkuja :) t. ap

PS. Niin, ja yhden illan juttuja en ole koskaan kokenut, enkä aio kokeilla nytkään.

Vierailija
5/9 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitäkö todella että sinun lihavien ystävien miehen tai naisen seurustelu kummppani on hänen kanssaan vain seksin takia? Suurinosa lihavista on kuules ihan varattuja ihmisiä, ei mitään yhden illan panoja.

Kyllä ne toivottamat hoikat blondit niitä jakajia on.

Vierailija
6/9 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan molemmat ulkomailla ja hän on hollantilainen.

t. ap

Vierailija
7/9 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tosin on ilmeisesti sokea, koska väittää minua hoikaksi ;-)

Vierailija
8/9 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkuus ei ole mikään kauneuden tae.

Vierailija
9/9 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi