Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joita luullaan omaa ikäänsä vanhemmaksi?

Vierailija
10.12.2019 |

Kaikkia aina luullaan ikäänsä nuoremmaksi. Paitsi minua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 46v ja mua luullaan vähintään 10v vanhemmaksi.

Vierailija
2/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 73-vuotias. Ja mua luullaan 80-vuotiaaksi. Johtuisko ulkonäöstä pidän partaa. Saa mut näyttämään tosi vanhalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin työpaikallani vähintään 65-vuotiaaks. En ole mielestäni edes rupsahtanut.

M 42

Vierailija
4/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 vuotias olen, luullaan päälle nelikymppiseksi. Tupakoinnista johtunee pääosin, ehkä myös geeneistä.

Vierailija
5/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vee sukulaismiehen avokki alkoi odottaa ensimmäistään. Oltiin luultu hänen olevan aika samaa ikäluokkaa, mutta paljastuikin 15 vuotta nuoremmaksi.

Vierailija
6/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapseni kanssa leikkipuistossa ja yksi mamma tuli siinä sitten keskustelemaan: kiva olla lapsenlapsen kanssa ulkoilmassa :D

Noh... iltatähti oli ja olin jo 43, mutta arvioi varmaan vanhemmaksi. 

Muutenkin on tullut eteen tilanteita, että pikemminkin yläkanttiin menee ikä kuin ainakaan nuoremmaksi. 

Mutta ei se mua mitenkään haittaa. Olen sellainen pitkä ja aika voimakaspiirteinen nainen.  

Vierailija
7/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan maininnut vanhemmaksi mitä olen, mutta ei kyllä luulla nuoremmaksikaan. Olen pilannut ulkonäköni tupakoinnilla, kaduttaa kyllä, mutta minkäs enää teen. 55v.

Vierailija
8/8 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olin pitkään se, jota luultiin ikäistään nuoremmaksi, vaan eipä enää. Olen 5-kymppinen ja minulla romahdus tapahtui joskus 45-vuotiaasta eteenpäin. Kasvot valahtivat alas päin, tuli vahvat juonteet nenän ja suun viereen ja suupielet näyttävät olevan aina alaspäin, leukaperiin tuli hamsterinpussit, leuan alla on heltta ja kaulan iho rypyssä...  Myös vyötärö on hävinnyt ja olen tasapaksu pötkö, vaikka painoindeksi edelleen 23 - 24. En näytä päivääkään alle 60-vuotiaalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän