Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko 40+ naiset ovat passanneet miehiään tms. aiemmin siten, että haluavat olla sinkkuja?

Vierailija
10.12.2019 |

Tässä siis yksi lainaus av:n keskusteluista, jossa asia esitetään:

"...ihmettelen, että mikä hinku on enää nelikymppisenä ottaa miestä vaivoikseen.jos on eroon yhdestä päässyt. Jos seksiä kaipaa, niin voin ottaa kolmekymppisen loverboy:n, hyvää seuraa saa ystäviltä. Mutta että seurustelemaan/parisuhteeseen nelikymppisenä...ei kiitos. Ei ole vaivan arvoista."

En samaistu ollenkaan. Olen siis uudelleen parisuhteessa avioliiton jälkeen, olin kyllä vuosia tässä välissä itsekseni ja pitkiä aikoja ilman mitään mieskontaktia.

Mitä suhteissanne on tapahtunut? Ovatko ne aina olleet, alusta asti, niin huonoja, että ei enää halua yrittää? Onko suhde ollut ns. perinteinen niin, että nainen antaa enemmän kuin saa?

Itselläni on sekä hyviä että huonoja suhteita takana. Huonoon en enää lähtisi, hyvä pitkä suhde asetti riman korkealle. Odotan siis ystävyyttä, hyvää seksiä ja läheisyyttä, kaikki maksetaan puoliksi ja toista tuetaan. Niin ekassa pitkässä liitossa kuin tässä tuoreimmassa, muutaman vuoden ikäisessä.

Mutta kertokaa, en voi olla ainoa, joka haluaa parisuhteen ja kokee saavansa siitä todella paljon.

N45

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemän vuoden parisuhde takana, nyt jo erottu mutta en olisi halunnut passata. Mies ei vaan kyennyt koskaan siivoamaan esim vessaa. Pakko oli itse hoitaa, muuten olis saanut elää hirveessä paskassa.

Olipa kamalaa! Jouduit ihan vessan siivoamaan.

Vierailija
22/22 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihan kuulu kohderyhmään, mutta vähän sivuaa siihen suuntaan. Olin pitkässä avioliitossa, jossa koin, että suurin osa arjen pyörittämisestä lapsiperheessä jäi minun vastuulleni. Oli myös paljon riitoja, eikä parisuhderintamllakaan mennyt hyvin. Mielestäni mies oli monessa asiassa itsekäs ja jopa lapsellisen typerä. Olin lähellä uupumispistettä. Suurten mullistusten jälkeen jäin elämään kahden lapsen kanssa totaaliyksinhuoltajana.

Haluan edelleen elää parisuhteessa, mutta en millaisessa tahansa parisuhteessa. Nykyään minulla on erittäin tiukat kriteerit sille, millaisen miehen kelpuutan elämääni. Saman katon alle en aio enää miehen kanssa muuttaa, arki sujuu erillään paljon paremmin. En myöskään halua yhtään huonontaa elämänlaatuani. Olen päässyt uupumuksestani lähes kokonaan eroon ja nykyään hamuan elämääni vain positiivisia asioita. Löysin hyvän miehen, joka ajattelee asioista samalla tavalla. Olemme kumpikin tuoneet toistemme elämään pelkästään positiivisia asioita ja parantaneet näin kummankin elämänlaatua. Nykyinen suhde tuntuu pelkältä juhlalta joka kerta kun tapaamme ja sellaisena se saa pysyäkin.

Kuulostaa ihan unelmalta! Mistä löysit onnesi?

Missä olisi vapaa, henkisesti kypsä mies?

Deittipalstalta löysin tämän unelmamiehen. Kannattaa lukea profiilit tarkkaan, jotta selviää heti kättelyssä, ollaanko hakemassa samoja asioita. t. sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi