Veljeni saavat minut häpeämään poikaystävääni
Kummatkin heistä tulevat hyvin toimeen poikaystäväni kanssa ja pitävät hänen luonteestaan, mutta kiusaavat minua jatkuvasti haukkumalla tiettyjä asioita poikaystävässäni, esim. hänen pituuttaan, painoaan ja joitakin asioita hänen käytöksessään (mm. sitä, että hän on aika herkkä, ei suuttumaan siis vaan on todella huolehtivainen, huolestuu helposti, liian naismainen yms). Toinen heistä jopa kutsui poikaystävääni "betaurokseksi", ja toisen mukaan voisin kohdella häntä kuin p*skaa koska ei kuulemma jättäisi, koska ei saisi ikinä ketään muuta.
Vanhempi veljeni laukoo näitä juttuja ihan poikaystäväni naaman edessä ja yrittää välillä vääntää jotain fyysistä (kuitenkin leikkimielistä) tappelua, kun taas nuorempi osaa olla vähän hienotunteisempi ja sanoo nämä asiat minulle poikaystäväni selän takana.
Rakastan poikaystävääni ja hän on ihanin ihminen, kenet olen koskaan tavannut. Silti, mitä enemmän veljeni sanovat näitä juttuja, sitä enemmän alan jotenkin "häpeämään" poikaystävääni. Hän on veljilleni yleinen pilkan ja vitsien kohde.
Mitä teen asialle? V*tuttaa, sillä rakastan poikaystävääni ja haluan olla ylpeä siitä, että olen hänen kanssaan yhdessä.
Kommentit (40)
Sun poikkiksen pitää palkata nahkaliivisiä sodomiitteja opettamaan sun veljiä. Kaksi sodomiittia pitää isommasta veljestä kiinni ja sun poikkis sodomoi sen anaalin. Mies kenen anaali on sodomoitu ei voi olla koskaan enää alffa vaan hän on menettänyt asemansa. Se kuka sodomoi, tässä tapauksessa sun poikkis tulee olemaan veljesi masteri eli hänen asema on veljesi yläpuolella ja veljesi ompi oppiva nöyryyttä kun hänet opetetaan tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Kimmastu joskus kunnolla ja sano, että veljet voivat olla isoja, mutta ainakaan he eivät ole aikuisia. Ja että sen isoimman munan (olkapäiden välissä) kehitys on selvästi kesken.
Toki olisi parasta, jos mies itse tulistuisi tuosta peeloilusta.
Poikaystäväni on todella kiltti ja rauhallinen ihminen, eikä näytä sitä jos häneen sattuu. Minusta tuntuu niin pahalta hänen puolestaan, sillä hän vain ottaa sen kaiken vastaan suuttumatta.
Veljieni vierailuiden jälkeen olen kysynyt häneltä, miten hän voi ja miltä hänestä tuntuu, ja hän sanoo aina kaiken olevan hyvin, vaikka huomaan ettei se ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ensi kerralla suuttumisen sijaan sanot kylmän viileesti, että jos ei tollaset puheet lopu, niin ei tarvi enää nähdä ja hoitakaa te sitte vanhemmat ku ovat niin vanhoja etteivät enää itsekseen pärjää.
En tätä suosittelisi.
Vanhemmilla ei saata olla tässä osaa tai arpaa (paitsi kasvattaneet pari idioottia).
Huolehdi suhteistasi vanhempiisi, mutta minimoi veljestapaamiset, kun näköjään itsekin olet kasvanut outoon suuntaan, jos annat veljiesi solvausten vaikuttaa noin paljon.
Kuvitteletko ehkä, että heidän käytöksensä olisi toisenlaista, jos vaihdat poikaystävää? Tuskinpa vain. - Voi olla heidän taholtaan jokin kieroutunut suojelu- tai mustasukkaisuusreaktio, fundamentalistiseen tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko veljesi jotain alfojen alfoja sitten?
En nyt tiedä, miten sen nyt ottaisi. Molemmat ovat pitkiä (vanhempi 190 cm ja nuorempi 180 cm), käyvät salilla yms. En tiedä tekeekö tuo miehestä "alfan".
ap
Jos kroppa onkin alfaa, niin järki on kyllä ö-miesten tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmastu joskus kunnolla ja sano, että veljet voivat olla isoja, mutta ainakaan he eivät ole aikuisia. Ja että sen isoimman munan (olkapäiden välissä) kehitys on selvästi kesken.
Poikaystäväni on todella kiltti ja rauhallinen ihminen, eikä näytä sitä jos häneen sattuu. Minusta tuntuu niin pahalta hänen puolestaan, sillä hän vain ottaa sen kaiken vastaan suuttumatta.
Veljieni vierailuiden jälkeen olen kysynyt häneltä, miten hän voi ja miltä hänestä tuntuu, ja hän sanoo aina kaiken olevan hyvin, vaikka huomaan ettei se ole.ap
No mutta sitten pitää halia ja pusia poikkista niin tulee parempi olo. :) <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko veljesi jotain alfojen alfoja sitten?
En nyt tiedä, miten sen nyt ottaisi. Molemmat ovat pitkiä (vanhempi 190 cm ja nuorempi 180 cm), käyvät salilla yms. En tiedä tekeekö tuo miehestä "alfan".
ap
Todistaa, ettei salilla aivot kehity.
Mun isoveljet kutsu (ex) poikaystävääni lempinimellä Mister Panic.
Se otti stressiä joka helkkarin asiasta.
Laukaisepa veljillesi, että itse ovat märiseviä ja kateellisia betauroksia.
Veljien tontille tuli uros jolle pitää osoittaa paikka?
Jos veljesi välittävät sinusta, heille pitäisi merkitä jotain sinun tunteesi poikaystävääsi kohtaan. Ovatko tajunneet että kurjasti tehty sinua kohtaan eikä vaan vitsillä hehheh.
Jos poikaystäväsi kohtelee sinua hyvin, on sulle rakas ja tärkeä, veljesi voisivat ottaa tämän huomioon?
16-vuotiaskin voisi huomata että hyviä miehiä on erilaisia, siitä vanhemmasta puhumattakaan. Tsemppiä !
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ensi kerralla suuttumisen sijaan sanot kylmän viileesti, että jos ei tollaset puheet lopu, niin ei tarvi enää nähdä ja hoitakaa te sitte vanhemmat ku ovat niin vanhoja etteivät enää itsekseen pärjää.
Miten ne vanhemmat tähän liittyy? En lähtisi heitä sotkemaan väliin.
Olen itse ollut sellaisen henkilön kanssa joka oli myös herkkä ja tilanne oli muutenkin samankaltainen. Otin myös erittäin rankasti, jos joku minulle hänen "vioistaan" mainitsi. Jollain tasolla tiesin että suhteemme tulisi jossain välissä loppumaan, kun hänestä ei ollut tasavertaiseksi parisuhteessa ja arjessa. Häntä piti vetää aivan kuin kivirekeä. Olisi pitänyt lopettaa se ajoissa, eikä viedä niin pitkälle kuolemaan tuomittua suhdetta väen vängällä.
Kerroin tämän vain siksi, jos saan sinussa ap jotain ajatuksia aikaiseksi. Kyllä minäkin tätä exääni rakastin ja hänessä oli paljon hyviä puolia myös. Elämää vain kannattaa elää niin että itse on ja pysyy mahdollisimman onnellisena.
Toki ap veljesi käyttäytyvät tyhmästi, mutta enemmän olisin huolissani niistä sinun ajatuksistasi. Kuulostaa vain turhan tutulta.
Poikkiksesi kuulostaa oikein kunnon urokselta. Varmaan sellainen tyhmä pömppömahainen idiootti, jolla lantiolinja isompi ku hartialinja. Hiusmalli on sellanen pörröafro.
Ehkä veljesi ovat oikeassa? :D
Veljesi vauvapalstailevat?? Puheista päätellen ainakin, huhhuh...
Ehkä veljesi haluavat poikaystäväsi kasvattavan selkärangan. Koska jos poikaystäväsi ei pidä puoltaan heitä vastaan, hän ei pidä puoltaan varmaan muuallakaan elämässä. Ja siitä voi koitua aikanaan sitten kaikenlaista.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisin veljiä.
No niin minä häpeänkin heidän käytöstään.
ap
Ja kaikki mitä kykenet tekemään asiassa, on se, että paheksut veljiäsi täällä, av-palstalla? Mitäpä jos puhuisit ääliö-veljillesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljieni vierailuiden jälkeen olen kysynyt häneltä, miten hän voi ja miltä hänestä tuntuu, ja hän sanoo aina kaiken olevan hyvin, vaikka huomaan ettei se ole.
ap
eli velipojat käy teillä ihan vi*****lemassa kumppanillesi päin näköä ja sinä sallit tämän? Ja kun ovat lähteneet, kyselet vaan että onko kaikki okei? Koita nyt sinäkin ryhdistäytyä, aikuinen (?) nainen.
Voi nyt pill*n peräseinä tätäkin aloitusta.
Veljiä ihan ymmärrettävästi harmittaa, että sukulinjaa jyrätään paskaksi kun perimäainesta heikennetään soijapoikien geeneillä.
Vierailija kirjoitti:
Veljiä ihan ymmärrettävästi harmittaa, että sukulinjaa jyrätään paskaksi kun perimäainesta heikennetään soijapoikien geeneillä.
Soijapojat ovat järjestäin aisureita.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE