Kuinka monen neliön asunnossa asut?
Kommentit (88)
115m2/8 hlö
Teineillä omat huoneet, 5v ja 7v jakavat huoneen ja nuorimmainen meidän makkarissa. Kivahan se olisi, jos olisi enemmän tilaa. Pienet asumiskustannukset omakotitalossa isolla tontilla niin tässä pysytään jatkossakin.
110m2 (+ullakko n. 50m2)
2 aikuista
2 lasta
80 m2 ja 2 henkeä. Olen alkanut hetkittäin kaivata lisää tilaa, en välttämättä niinkään enempää huoneita (nyt kolmio), vaan isompia huoneita. Haluaisin esim. keinutuolin mutta eipä näihin huoneisiin oikein mahdu. Tai mahtuu jos tunkee muttei siinä ole mitään järkeä. Joku vaatekomero lisää olisi myös kiva - en ole mikään konmarittaja joten säilytystiloille olisi käyttöä.
115 m2, minä ja kolme lasta. Hyvin on tilaa😊
55 m2, 3 henkilöä. Kaksin asuttiin 45 neliössä ja yksin 30:ssä.
Kuulostaapa minecraftimaiselta kysymykseltä.
70 neliön rivarikolmiossa asun kahden kissani kanssa. Sopiva koko meille.
Vierailija kirjoitti:
88m2+20m2 lasitettu terassi/4hlöä. Lähes aikuisten teinien kotoa muuttamisen jälkeen en tiedä mitä heidän huoneilleen keksisi käyttöä...
Ja oma on, pk-seudulla.
Kuntosalihuone, kirjastohuone, pyykinkuivatushuone, lemmikille oma huone, ompeluhuone, musiikinkuunteluhuone, eroottinenhuone, kinkyhuone, maalaushuone,
185 m2 + ullakko 60 m2. Kaksistaan asumme lapsen kanssa vanhassa puutalossa.
Vierailija kirjoitti:
115m2/8 hlö
Teineillä omat huoneet, 5v ja 7v jakavat huoneen ja nuorimmainen meidän makkarissa. Kivahan se olisi, jos olisi enemmän tilaa. Pienet asumiskustannukset omakotitalossa isolla tontilla niin tässä pysytään jatkossakin.
Kyllä siinä porsimisessa jokin raja pitäisi länsimaalaisessa sivistysmaassa osata pitää.
Vierailija kirjoitti:
76 ja neljä henkeä.
76 neliötä, minä yksin. Rivitalo, päätyasunto, iso piha. Just sopiva eläkeläiselle. Tykkään kovasti.
120m2. Minä ja vuoroviikoin kaksi lasta. Yksi lisähuone olisi kiva, nyt joudun tekemään työhommia keittiössä.
40 neliötä. Aikuinen ja esiteini lapsi.
Tilaa on juuri sopivasti.
53 m2, minä ja kissa. Riittää oikein hyvin, olkkari/keittiö on vielä sen muotoinen että se jakautuu kivasti sohva-, ruokailu- ja keittiöalueisiin.
Rivari 42 neliötä ja asuntolainaa on.
Yksin asun.
M29
93m2 / 5 hlö