Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äärifeministit näyttävät usein erikoisilta?

Vierailija
10.12.2019 |

Niin. On shokkiväriä, kaljua, erikoisia lävistyksiä naama täynnä, takkutukka tai rastat, kainalokarvat (joita lisäksi pyritään esittelemään aggressiivisesti somessa) ja usein vieläpä enemmän tai vähemmän ylipainoa. Usein myös tatuointeja. Olen myös huomannut että moni heistä on olemukseltaan hyvin epänaisellinen.

Kuulostan varmaan todella tuomitsevalta ja ikävältä ihmiseltä, mutta kysyn tätä tosissani uteliaisuudesta sillä olen tehnyt yllämainittuja havaintoja. Minulla ei ole mitään tavallisuudesta poikkeavaa ulkoista habitusta vastaan, mutta olen vain pistänyt merkille, että jokainen "oikeassa" elämässä tai somessa tuntemani (ääri)feministi omaa yllämainittuja ulkoisia piirteitä. En tunne yhtäkään "tavallisesti" pukeutuvaa, tavallisen naapurintytön näköistä feministiä. Nämä kaksi linnan juhlien jatkoilla vilauttelijaa ovat loistavia esimerkkejä tästä lookista mitä tarkoitan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyskuntoutujia

Vierailija
22/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät ole saaneet huomiota haluamiltaan miehiltä ja ovat katkeroituneet, kun kauniit saivat kaiken huomion. Joten pään suojausmekanismit kääntää sen sellaiseksi, että varmasti saadaan huomiota, vaikka sitten negatiivista. Ja kun liikaa on joukossa näitä, niin tarvitsee tehdä jotain vielä enemmän extremeä, että huomio on taattu. Ikävä kyllä näin he saavat kavereiltaan säälistä kommentteja "Oletpa sinä vahva kun uskallat" ja tämä ruokkii yhä suurempiin aivopieruihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että monilla kyse on siitä, että vastustetaan kaikkia niitä odotuksia, joita naisiin kohdistuu. Pitäisi olla "kaunis" ja kauniilla tarkoitetaan pitkiä hiuksia, tietynlaista meikkiä, vartalonmuotoa ja vaatetusta.

Itsekin kyllä tosin olen alkanut vähän ihmetellä sitä. Naiset nyt ovat se kauniimpi sukupuoli, mikseivät he halua korostaa sitä..

. henk. koht. suurin osa olisi nätimpiä luonnollisempina ja ilman tuota ylipursuavaa "sukupuolettomuutta", mutta koska olen itsekin feministi (ja vielä lesbo sellainen, huh) kannatan kaikkien oikeutta näyttää miltä haluaa ja muokata kehoaan miten haluaa. Eli no diss!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän