Jatkakaa tarinaa: Marian pitkät vaaleat hiukset hivelivät Jussin paljasta rintaa...
Kommentit (27)
"Oi Sebu, Sebu, tiedät etten ole yhtä eläin kuin suklaamuffini, mutta jumaloin sinua, voin antaa kaikkeni jos annat minun näyttää.,... Olen parempåi kuin muffini, olen parempi... ooooooh, sivele sitä.."
"Sivele muffiniani Sebu, sivele sitä, sivele! Tunnetko samettisuuden, se on sinulle, se on sinulle rakas... khhrshjkkshhrrr.." Isot silmät muljahtelevat Jussin huuruisten lasien takana, Sebastianin sydän laukkaa nopeammin kuin vinttikoira jäniksen perässä. Tunne on hämmentävä, Sebastian antautuu kehonsa käskyille..
Nieleeköhän se mietti jussi puoliääneen
Ja kamppaili orastavan erektionsa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi punastui ja nielaisi kuuluvasti päästäen klunks-äänen. Voi kuinka Jussi olisikaan halunnut koskettaa Mariaa - jos Maria vain olisi suomalainen. Vielä kerran äänekkäästi nielaisten Jussi kovetti itsensä ja kysyi Marialta "Miksi olet Suomessa?".
"Milloin tulit Brysselistä, oi Laura, oi.." Jussi kääntää katseensa naisesta hämilleen alaspäin, hänen poskensa ovat niin punaiset ja kuumat. Nainen tarttuu Jussin poskiin molemmin käsin, ja hieroo nenäänsä Jussin neää vasten. "Voi sinua höppänää, laitanko lasit päähäsi?"
Kuin taikaiskusta Jussin puna alkoi vaihtua kalpeuteen. Oliko se parransänki, jonka hän tunsi Lauran kasvoissa? Tunteet löivät Jussin päästä laidasta laitaan hänen pakottaessaan itsensä kysymään edelleen pää sivulle kääntyneenä "Olitko töissä myös Brysselin sirkuksessa?". "Katso minuun Jussi. Katso minua kaivattuni" sanoi ääni. Jussi kääntyi katsomaan ja hän näki Sebastianin kasvot.
Miesten pyöreät rillit kilahtivat kiinni toisiinsa, Sebastian otti Jussin korvista kiinni, asetti huulet Jussin huulille, eikä Jussi voinut pidättää intohimon aaltoa, joka pyyhkäisi hänen ylitseen. Jussi antautui ahneeseen kielisuudelmaan, voihkien välillä henkeä haukkoen, "Oi Sebu, rakas. Olen ollut sinulle miesuskollinen, Sebu.. ooh, et kai sinä ole antautunut hottentotille, kun näin teidät yhdessä, halusin vainb tappaa itseni.. Oi Sebu"..
"Se hottentotti oli minulle vain laastarisuhde - kalpea kopio sinusta, oi Mestarini", Sebastian soperteli samalla riisuen burkaansa nyt jo himosta tärisevin käsin. Jussi nielaisi kuuluvasti ja kysyi "Kuinka hottentotti voi olla minua kalpeampi?". Sebastian oli jo riisunut burkansa kokonaan ja yllä oli enää pienet tangat kun hän meni polvilleen Jussin eteen sanoen "Älä enää muistuta minua hänestä, sillä hän on menneen talven lumia".
Onko muuten fanficciä Haavistosta ja Tynkkysestä? Kumpi on bottom?
Höh tästä olisi voinut tulla mielenkiintoinen mutta jotkut veti pipariksi.