Onko muita jotka inhoavat helteitä?
Kirottu kuumuus ja auringonpaiste!
En käsitä kuinka joku voi grillata itseään jollain biitsillä näillä helteillä.
Minä mene ulos ennen kuin on -10 astetta pakkasta!
Kommentit (11)
En ole ikinä tykännyt helteistä, hikoilen kuin sika silloin ja ei ole todellakaan kivaa kun hikikarpalot valuu pitkin kasvoja, niskaa, selkää jne.
Syksy on lempivuodenaikani, rakastan sitä raikkautta ja kuulautta ja värikylläisyyttä, pimeneviä iltoja ja kynttilöitä. Eikä valu hiki ;)
Voin fyysisesti pahoin kuumuudessa, joten vihaan heinäkuuta. Kesäkuussa on ihan ok olla vielä ulkona ja elokuun lopussa samoin, mutta heinäkuu...aaargh!! Lisäksi ruoka ei maistu, yölläkin on valoisaa jne.
asun pääkaupunkiseudulla ja montakohan hellepäivää tänä kesänä on kesä-heinäkuussa ollut, onko vielä ainoatakaan? Eikös se raja ole 25 astetta. Ja iltaisinkin on tänä kesänä ollut tosi kylmä, jo joskus kahdeksan maissa tarvitaan aina takki päälle.
En ole ikinä tykännyt helteistä, hikoilen kuin sika silloin ja ei ole todellakaan kivaa kun hikikarpalot valuu pitkin kasvoja, niskaa, selkää jne.
Syksy on lempivuodenaikani, rakastan sitä raikkautta ja kuulautta ja värikylläisyyttä, pimeneviä iltoja ja kynttilöitä. Eikä valu hiki ;)
Tänään ajattelin ensimmäistä kertaa tänä vuonna, että ihanaa, kohta tulee syksy =) Odotan juuri tuota samaa: viileitä ilmoja ja kynttilöitä, mutta myös sitä pukeutumista! On ihana, kun saa pukeutua enemmän ja lämpimämmin =)
Tykkään kyllä lämpimistä päivistä, tuo 22-23 astetta on aika sopiva, mutta yli hellerajan ei tarvitsisi mennä. Minäkin hikoilen helposti ja hellepäivinä myös yöt on tuskaa (hikoilet, vaikket liikkuisi ollenkaan etkä pysty nukkumaan kun on niin tuskastuttavan kuuma).
Yöllä ei saa unta jos on kauheat helteet...Ja muutenkaan en rusketu
Kyllä mulle jo joku 23 astetta on hellettä. 20 on ihan sopiva, mieluummin himpun verran alle. Mä ajattelen jo keväällä, että pian tulee syksy. Näin selviän paremmin kesän läpi. Tämä kesä on kyllä ollut poikkeuksellisen ihana, kun ei helteitä ole liiemmin ollut.
Mitään ei jaksa tehdä ja sitten harmittaa kun kaikki jää tekemättä.
Olen vilukissa, palelen aina ja vihaan sitä. Vihaan myös sitä kun pitää ennen ulos lähtemistä pukea jos jonkinlaista villapaitaa, kauluhuivia, villamyssyä, villasukkaa, ja tumppuja, ja kaiken päälle paksu vielä ulkotakki ja lämpimät kengät:(
Mikä nautinto onkaan kun voi kevyissä vaatteissa sujauttaa varvassandaalit jalkaan ja mennä pihalle - EIKÄ OLE KYLMÄ...!:)
Tuntuu että elän vain kauniina hellepäivinä. Talven vain riudun ja nippa nappa selviän kevääseen. Tämä kesä oli kamala, kun ei hleteitä ollut. Luojan kiitos nyt lämmintä riittää...!=)
Mutta ymmärrän että joku voi tästä lämmöstä kärsiä. Itse len varmaan syntynyt väärään maahan, ja suunnitelmissa onkin opiskelujen jälkeen muuttaa muutamaksi vuodeksi, ehkä jopa pysyvästi ulkomaille, -johonkin lämpimään...!
Itselläni elämähalu ja toimeliasuus on sitä parempi mitä aurinkoisempaa ja lämpimämpää on. Talvella väsyttää koko ajan, vaikka nukkuu miten paljon. Mikään ei huvita jne. Kesällä saan enemmän aikaan mitä koko muuna vuonna, en juuri nuku ja olo on heti aamuvarhaisella energinen:)
Niin, ja hikoilukaan ei haittaa. Olon saa virkistymään kun käy suihkussa/uimassa, ja samassa veneessä kaikki ovat...!;) Ja kun pukeutuu oikein, ei (varsinkaan varjossa) hiki lennä, dödöä vaan kainaloihin:) Itse tosin valitsen aina sen auringoisemman puolen kadusta;)
Niin, ja kesällä myös laihtuu ja syö terveellisemmin kun on tuoreita mansikoita ymv. tarjolla:)
Olen todella ärtynyt ja tuskainen. kaikki tekeminen on työn takana. Suoraan auringon paisteessa on suorastaan helvetillistä. em myöskään rusketu vaan tulen vain punaiseksi tai palan.
Tule talvi kultainen!
Kivointa kesällä on sellainen 20-22 astetta, silloin on sopivan lämmin mutta ei ahdistavaa.